فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با اقدامات تخصصی ماموران پلیس ۳ فردی که با تولید یک کلیپ دوربین مخفی ساختگی در شاهین‌شهر و انتشار آن در فضای مجازی باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری عاملان تولید و انتشار دوربین مخفی توهین‌آمیز در شاهین شهر

به گزارش قدس آنلاین، بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: به تازگی کلیپی از یک دوربین مخفی کاملا ساختگی در یکی از خیابان‌های شاهین‌شهر ضبط و در فضای مجازی منتشرشده بود که در آن به نوعی به شخصیت والای انسانی بانوان توهین شده بود، این کلیپ سبب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شد.

وی افزود: با توجه به آزرده خاطر شدن احساست شهروندان از انتشار این کلیپ، دستگیری عاملان تولید و انتشار آن در دستور کار مأموران پلیس فتا و پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

ثابت راسخ تصریح کرد: سرانجام با تلاش و اقدامات تخصصی صورت گرفته متهمان که ۲ نفر از گردانندگان یک پیج اینستاگرامی ساکن در یکی از شهرستان‌های همجوار بودند به همراه خانمی که با هماهنگی قبلی با آنها در ساخت این کلیپ همکاری کرده بود شناسایی و با هماهنگی قضائی هر ۳ متهم دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی تصریح کرد: پلیس با رصد مستمر فضای مجازی با افرادی که با روش‌های مختلف با انتشار محتواهای غیراخلاقی موجب جریحه‌دار شدن عفت عمومی شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.