لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، تاکید کرد که هیچ تضمینی برای فیکس بازی کردن دوناروما وجود ندارد.

انریکه شوخی ندارد: زنگ خطر برای ستاره PSG

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن امشب در یکی از بازی های هفته پنجم لیگ یک فرانسه به مصاف نیس خواهد رفت. لوئیس انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی به جانلوئیجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی تیمش، هشدار داد که رقبایش آماده حضور در زمین هستند و به هیچ عنوان جایگاهش در ترکیب اصلی تضمین شده نیست.

دوناروما در دومین فصل حضورش در پاری‌سن‎ژرمن در حالی فیکس بازی می کند که دو دروازه بان دیگر در فصل جدید به این تیم ملحق شده اند. 

کیلور ناواس، دروازه بان باتجربه کاستاریکایی، بعد از یک فصل حضور قرضی در ناتینگهام فارست به جمع قهرمانان فصل گذشته لیگ یک فرانسه برگشت و پیش از او نیز آرنائو تناس در پایان قراردادش با بارسلونا راهی پاریس شد.

در شرایطی که خیلی ها کار انریکه را برای ایجاد تعادل بین زمان بازی این سه دروازه بان بسیار دشوار دانسته بودند او در صحبت های اخیر خود تاکید کرد که با کسی شوخی ندارد و هر دروازه بانی که آماده باشد او را در ترکیب اصلی قرار خواهد داد.

او با به صدا در آمدن زنگ خطر برای دروازه بان ایتالیایی پاری‌سن‎ژرمن که تا کنون در همه بازی ها حضور داشته گفت: "در حال حاضر 3-4 دروازه بان آماده در تیمم دارم که همگی می توانند بازی کنند و جایگاه هیچکس تضمین شده نیست. این یک موقعیت عالی برای من به عنوان سرمربی است. طی 6 هفته تمرین همه دروازه بانان ما آمادگی خود را نشان داده اند و همگی در بهترین فرم ممکن قرار دارند."

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.