سخنگوی حماس در قدس اشغالی نسبت به هتک حرمت گسترده مسجد الاقصی توسط شهرک‌نشینان در اعیاد یهودی هشدار داد.

هشدار حماس درباره هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی شهرک‌نشینان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، محمد حماده سخنگوی حماس در قدس از فلسطینیان در کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی خواست تا طی روزهای آتی با حضور گسترده در مسجدالاقصی از این مسجد در مقابل یورش شهرک نشینان حمایت کنند.

وی همچنین نسبت به خطر تجاوزات اشغالگران به مسجد الاقصی به ویژه با شروع تعطیلات یهودیان از شنبه آینده هشدار داد.

سخنگوی حماس افزود: رژیم اشغالگر شهرک نشینان افراطی را آزاد گذاشته تا با انجام آداب تلمودی در قدس و مسجد الاقصی تباهی به بار آورند.

حماده اضافه کرد: رژیم اشغالگر اعلان جنگ مذهبی می‌کند و نمی‌خواهد که هیچ چیز فلسطینی در قدس، اعم از مسجد یا کلیسا باقی بماند و این در حالی است که به تجاوزات خود به قدس و هتک حرمت زنان آزاده ادامه می‌دهد.

وی همچنین گفت: هیچکس نمی‌تواند اجازه دهد تجاوزات اشغالگران و شهرک نشینان به قدس و مسجد الاقصی بی پاسخ بماند.

سخنگوی حماس تاکید کرد که مردم ما مسجد الاقصی را تنها نخواهند گذاشت و نسبت به آنچه در آن رخ می‌دهد حساس خواهند بود و به همه تجاوزات پاسخ خواهند داد.

حماده بر لزوم گرفتن فرصت از اشغالگران و برهم زدن نقشه‌های شوم آنها در تجاوز به قدس و مسجد الاقصی با ادامه راهپیمایی مقاومت تا آزادی تمامی سرزمین فلسطین اشغالی تاکید کرد.

پیش تر گروه‌های افراطی شهرک نشینان موسوم به هیکل برای حمله گسترده به مسجد الاقصی در ایام اعیاد سه گانه یهودی که ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) آغاز می‌شود و تا اواسط اکتبر ادامه دارد فراخوان داده‌ بودند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.