معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی همدان به تشریح مراحل و میزان مبلغ آورده متقاضیان در طرح نهضت مسکن پرداخت و گفت: در ابتدای ورود به طرح باید مبلغ ۴۰ میلیون تومان توسط متقاضی واریز شود.

تشریح مراحل و میزان مبلغ آورده متقاضیان طرح نهضت مسکن همدان

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین، علیرضا صارمی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی همدان در خصوص مراحل و میزان مبلغ آورده متقاضیان در طرح نهضت مسکن اظهارکرد: در ابتدای ورود به طرح مبلغ ۴۰ میلیون تومان توسط متقاضی واریز می‌شود.

وی افزود: برای پرداخت آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی مسکن ملی  و سایر اقساط آورده متقاضیان نیاز به مراجعه بانک نیست و متقاضیان می‌توانند به شماره حسابی که به شماره آن‌ها پیامک شده آورده خود را واریز کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی همدان ادامه داد: مطابق با برنامه زمانبندی ۲۴ ماهه می بایستی هر ۲ ماه مبلغ ۴۰ میلیون تومان توسط متقاضیان واریز گردد و همزمان به فراخور پیشرفت فیزیکی پروژه از مبلغ وام در نظر گرفته شده توسط دولت به پروژه اشخاص تخصیص می یابد.

صارمی در پایان گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق دولت به هر متقاضی واجد شرایط تخصیص می‌یابد و وام نهضت ملی مسکن به صورت مرحله به مرحله به حساب پیمانکار واریز خواهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.