۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر: 917031

وزیر اقتصاد گفت: علاوه بر اینکه مردم و بسیج باید نقش بهره‌بردار را در فعالیت اقتصادی داشته باشند، در لایه بالاتر باید میدان‌دار باشند.

بسیج باید در اقتصاد میدان‌دار باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ایسنا، سید احسان خاندوزی در مراسم امضای تفاهمنامه بسیج مستضعفین و وزارت اقتصاد با هدف ظرفیت سازی و مردمی‌سازی فعالیت‌های اقتصادی اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس امیدواریم بتوانیم سازمان‌های رسمی را با تراز بسیج به عنوان یک مجموعه مردمی همسو کنیم.

وی افزود: اگر بخواهیم الگوی حکمرانی انقلاب اسلامی را که وجه تمایز آن مردمی بودن است پیاده سازی کنیم باید ارتباط بیشتری با مردم داشته باشیم.

خاندوزی تاکید کرد: علاوه بر اینکه مردم باید نقش بهره‌بردار را در فعالیت اقتصادی داشته باشند، در لایه بالاتر باید میدان‌دار باشند. یعنی از ظرفیت‌های مردم در اتخاذ تصمیم و اجرایی کردن سیاست‌ها استفاده کنیم.

وی برون‌سپاری کارهای اجرایی را ضروری دانست و افزود: برون‌سپاری می‌تواند تصمیم سیاستگذار را کم خطاتر کند و ضعف‌های نظام اداری را از بین ببرد. در مرحله پایش و نظارت نیز زمینه را برای توسعه نقش مدیریت و رهبری فراهم می‌کند.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: باید از ظرفیت بسیج در زمینه‌های مختلف همچون مالیات، گمرک، بیمه و امثالهم و انتقال علم و تجربه استفاده کنیم تا بازیگران اقتصاد مقاومتی غنی‌تر و توانمندتر شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.