۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 917457

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز به دنبال برنامه‌ریزی و نقشه نه برای تضعیف انقلاب و نظام اسلامی، بلکه به دنبال براندازی آن بوده است.

دشمن نقشه براندازی نظام را داشته است

به گزارش قدس خراسان، سردار علی اکبر افراسیابی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در حرم مطهر رضوی افزود: ایجاد اغتشاشات سال گذشته نیز از جمله توطئه های دشمن بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراهی ملت فهیم ایران، با درایت تمام این نقشه ها و ترفندها را خنثی کردند.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران در زمانی که بلوک غرب و شرق به سرکردگی آمریکا و شوروی در دنیا حاکم بود و نسبت به انقلاب و به خطر افتادن منافع خود احساس خطر کرده و به دنبال از بین بردن انقلاب و نظام اسلامی بودند، پای این انقلاب با جان و مال و با تمام توان خود ایستاد و کشور را از دست ظالمان نجات داد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با اشاره به توطئه های دشمن برای براندازی انقلاب و نظام بیان داشت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، بلوک غرب با داشتن بیش از ۵۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران منافع خود را در خطر دید و بلوک شرق با داشتن بیش از ۶۰ میلیون مسلمان در جمعیت خود، از اینکه ملتش به رایحه دل انگیز انقلاب اسلامی بگراید، ترسیده بود.

وی ادامه داد: بلوک شرق و غرب نیز برای از بین بردن انقلاب و نظام اسلامی، صدام را که بهانه و انگیزه جنگ با ایران را داشت علیه این نظام تحریک کرده و سبب ایجاد جنگ تحمیلی شدند و نیز قطع رابطه سیاسی و اقتصادی با ایران را راه انداختند.

افراسیابی گفت: در جنگ تحمیلی رزمندگان و مردم انقلابی ایران با تمام توان پای دفاع از انقلاب برای دفاع از ارزش های جمهوری اسلامی که با رای اکثریت ملت ایران روی کار آمده بود، ایستادند و نگذاشتند وجبی از این خاک به دست دشمن بیفتد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.