ستاره برزیلی تیم الهلال عربستان با توجه به عملکرد ضعیف، خیلی زود وارد چالش جدی شده است.

چالش ستاره برزیلی الهلال در آستانه دیدار با نساجی؛ ماجرای پاریس تکرار می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، در فصل نقل و انتقالات تابستانی شاهد آن بودیم که عربستانی‌ها با دلارهای نفتی خود ستاره‌های سرشناس فوتبال جهان را به کشور خود آوردند. یکی از ستاره‌های که با هزینه‌ای بالا به این کشور رفت، نیمار فوق ستاره‌ برزیلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بود که بعد از حواشی فراوان به الهلال عربستان پیوست.

این ستاره پرحاشیه برزیلی هفته‌های ابتدایی لیگ عربستان را به دلیل مصدومیت از دست داد اما در نخستین بازی خود برای این تیم در چارچوب هفته ششم این رقابت‌ها در دقیقه ۶۴ بازی وارد میدان شد. نیمار در نخستین بازی خود عملکرد قابل قبولی را به ثبت رساند. وی در این بازی یک پاس گل داد و در ادامه برای الهلالی‌ها پنالتی گرفت تا در نخستین حضورش با لباس این تیم نقش پررنگی در پیروزی ۶ بر یک الهلال برابر الریاض داشته باشد.

نیمار در دومین بازی خود یکی از ۵ بازیکن خارجی الهلال بود که در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب آبی‌پوشان ریاض برابر تیم نوبهار ازبکستان قرار گرفت. با توجه به اینکه این تیم در این بازی میزبان بود انتظار می‌رفت الهلالی‌ها کار راحتی برابر این حریف ازبکستانی داشته باشند. اما کار برای نیمار و یارانش گره خورد. در این بازی اگرچه شاگردان خورخه ژسوس موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما این نوبهار بود که برخلاف جریان بازی در نیمه دوم به گل برتری رسید تا به نظر برسد الهلال در خانه خود زمین‌گیر شده است.

در نهایت حملات پردامنه این تیم عربستانی نتیجه داد و در دقیقه ۱۱۰ بازی علی البلیهی موفق شد گل مساوی را وارد حریف ازبکستانی کند تا الهلالی‌ها از یک شکست بزرگ در خانه فرار کنند. اما عملکرد نیمار در این بازی مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان عربستانی قرار گرفت. این بازیکن برزیلی با لو دادن فراوان توپ و ناکامی در دریبل‌زنی بارها و بارها موقعیت‌های زیادی را از الهلالی‌ها گرفت. حتی در یک صحنه آبروبک اسماعیل‌اف بازیکن تیم نوبهار مانع از شروع بازی توسط نیمار شد تا این کار او باعث خشم ستاره برزیلی شود و او را با یک حرکت غیرورزشی، نقش بر زمین کرد و سپس توپ را به او کوبید. صحنه‌ای که داور می‌توانست این بازیکن را اخراج کند تا در بازی بعدی الهلال با نساجی محروم شود اما به نظر می‌رسید نام بزرگ نیمار مانع این اتفاق شد.

چالش ستاره برزیلی الهلال در آستانه دیدار با نساجی؛ ماجرای پاریس تکرار می‌شود؟

نیمار در سومین دیدار خود با لباس الهلال در چارچوب هفته هفتم، لیگ برتر عربستان شب گذشته برابر ضمک به میدان رفت. بازی‌ که هجمه‌های زیادی را علیه این ستاره برزیلی به وجود آورد تا این بازیکن نیامده درگیر همان مسائلی شود که مدت‌ها در فرانسه و پاری‌سن‌ژرمن با آن دست و پنجه نرم می‌کرد. شاگردان ژسوس در این بازی اگر چه خیلی زود توسط مالکوم به گل رسیدند و به نظر می‌رسید الهلال یکی از پرگل‌ترین بازی‌های خود را رقم خواهد زد اما در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا آبی‌پوشان ریاض ۲ امتیاز ارزشمند را برابر تیم قعرنشین جدول از دست بدهند.

اما نکته جاب توجه در این بازی عملکرد فوق‌العاده ضعیف نیمار بود که سبب شد کارشناسان عربستانی بی‌محابا به این بازیکن بتازند. نیمار در این بازی ۱۱ بار توپ را لو داد و هیچ دریبل موفقی نداشت. او ۳ دوئل با بازیکنان ضمک داشت که در هر ۳ مورد شکست خورد و هر دو شوتی که روانه دروازه کرد با بدترین شکل ممکن به بیرون رفت تا در پایان با کسب نمره ۶.۳ ضعیف‌ترین بازیکن الهلالی‌ها در این دیدار لقب بگیرد. این بازیکن در آستانه بازی با نساجی مازندران در لیگ قهرمانان آسیا خیلی زود در عربستان وارد چالش جدی شده؛ همان شرایطی که باعث شد از پاریس جدا شود.

چالش ستاره برزیلی الهلال در آستانه دیدار با نساجی؛ ماجرای پاریس تکرار می‌شود؟

گفتنی است الهلال در دومین بازی‌ خود رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه ۱۱ مهر ماه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نساجی ایران خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.