اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در صدد هستند تا در روزهای آینده جلسه ای را با کیومرث هاشمی وزیر ورزش برگزار کنند.

چراغ سبز وزیر ورزش به استقلالی‌ها/ هاشمی درخواست علی خطیر را پذیرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبر ورزشی مشکلات مالی باشگاه استقلال این روزها موجبات ناراحتی شدید جواد نکونام و بازیکنان را فراهم آورده است. بازیکنان استقلال دو روز قبل در یک استوری مشترک به شدت نسبت به مدیران باشگاه موضع گیری کردند. از این رو اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به دنبال راهکاری برای حل موقتی مشکلات هستند.

اصلی ترین مشکل باشگاه استقلال این است که از چند هفته قبل تا کنون هیچ واریزی به حساب باشگاه انجام نشده و همین امر باعث شده تا صدای اعضای باشگاه در بیاید.

از این رو اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به دنبال آن هستند که هرچه سریع تر جلسه ای را با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان داشته باشند. علی خطیر و سایر اعضای هیئت مدیره استقلال در روزهای گذشته چند بار درخواست دیدار با هاشمی را داده بودند اما او جلسه مذکور را به بعد از دریافت رای اعتماد از سوی مجلس موکول کرده بود.

حالا که هاشمی از مجلس رای اعتماد گرفته و رسما به عنوان وزیر ورزش و جوانان کارش را شروع کرده، به زودی جلسه ای با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال خواهد داشت تا درباره مشکلات مالی به یک راهکار جدی برسند.

احتمال دارد بعد از تعطیلی یکشنبه در روز دوشنبه یا سه شنبه جلسه میان اعضای هیئت مدیره استقلال و وزیر ورزش برگزار شود و باید دید در این جلسه چه تصمیماتی درباره رفع موقتی مشکلات مالی اتخاذ خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزادی ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    1 0
    اگرخب ورزشی پرسپولیس وباشگاه پرسپولیس بذاره،همینطورکه همراه اول باتهدیدفراری دادند