مهاجم تیم ملی ایران در فهرست بازیکنانی قرار دارد که در تابستان قراردادشان به پایان می‌رسد و بازیکن آزاد به شمار خواهند آمد.

طارمی، ام‌باپه و موراتا در جمع ستارگان بدون قرارداد فوتبال اروپا

 بسیاری از ستارگان فوتبال در اروپا قراردادشان در تابستان آتی به پایان خواهد رسید و باشگاه‌ها باید تصمیم بگیرند در ژانویه این بازیکنان را بفروشند یا اینکه در تابستان آنها را رایگان از دست بدهند. البته ممکن است گزینه سومی‌ هم در کار باشد و این ستاره‌ها تصمیم به تمدید قراردادشان بگیرند.

نگاهی به ۱۰ تن از بهترین بازیکنانی انداخته‌ایم که در پایان فصل جاری قراردادشان تمام می‌شود.

کیلیان ام‌باپه

ام‌باپه سال ۲۰۱۸ با قراردادی ۱۶۶ میلیون پوندی به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و ممکن است جمع پاریسی‌ها را در پایان فصل جاری به صورت رایگان ترک کند. او پس از اینکه از تمدید قراردادش که تابستان آینده منقضی می‌شود، امتناع کرد، از تور پیش‌فصل آسیایی پاریسی‌ها کنار گذاشته شد و در فهرست فروش باشگاه قرار گرفت. پاری‌سن‌ژرمن در تابستان پیشنهاد ۲۵۸ میلیون پوندی الهلال را پذیرفت ولی ملی‌پوش فرانسوی از پیوستن به این تیم خودداری کرد. او پس از انجام مذاکرات سازنده با ناصر الخلیفی در نهایت به تیم اصلی پیوست.

ظاهراً این بازیکن ۲۴ساله موافقت کرده است از پاداش ۶۹ میلیون پوندی بند وفاداری در قراردادش چشم‌پوشی کند اما همچنان اصرار دارد که فعلا قرارداد جدیدی در پارک دو پرنس امضا نشود.

طبق گزارش روزنامه اکیپ، سران پاری‌سن‌ژرمن معتقدند ام‌باپه تصمیم دارد تابستان آینده به رایگان به رئال مادرید بپیوندد.

آلوارو موراتا

موراتا فصل گذشته در تمامی رقابت‌ها برای اتلتیکومادرید ۱۵ گل به ثمر رساند. او شروعی چشمگیر در فصل جاری داشته و در شش بازی پنج گل به ثمر رسانده است. موراتا در حال حاضر حدود ۱۸۸ هزار یورو در هفته دستمزد می‌گیرد و مارکا ادعا کرده اتلتیکومادرید تمایل دارد قراردادش را تمدید کند. البته در رسانه‌های ایتالیایی گزارش شده است که مدیربرنامه او با تیاگو پینتو مدیر رم ملاقات داشته است. این ملی‌پوش ۳۰ ساله اسپانیایی همچنین با یوونتوس نیز صحبت‌هایی داشته است.

مهدی طارمی

طارمی یکی از بهترین بازیکنان خارج از پنج لیگ برتر اروپاست که سال ۲۰۲۰ با قراردادی ۴.۲۵ میلیون پوندی به پورتو پیوست. او از آن زمان تاکنون ۸۲ گل در ۱۵۴ بازی در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است. ملی‌پوش ایرانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز دو گل مقابل انگلیس به ثمر رساند، در تابستان خیلی به پیوستن به میلان و تاتنهام نزدیک بود اما این انتقال در نهایت محقق نشد.

به گزارش اسکای‌اسپورت ایتالیا، میلان می‌تواند در ژانویه دوباره علاقه‌اش را به این مهاجم ابراز کند.

نیکو ویلیامز

برادر کوچک‌تر ایناکی ویلیامز، در اتلتیک‌بیلبائو خود را به عنوان یکی از بهترین وینگرهای جوان جهان معرفی کرد. او فصل جاری را بسیار خوب شروع کرده و در چهار بازی در لالیگا چهار پاس گل به ثبت رسانده است. به نوشته روزنامه اسپورت اسپانیا، سران بارسلونا با مدیر برنامه‌های این ملی‌پوش اسپانیایی در تماس بوده تا در مورد احتمال جذب او در سال ۲۰۲۴ صحبت کنند.

تعدادی از تیم‌های لیگ برتری از جمله منچستریونایتد، آستون‌ویلا، نیوکاسل‌یونایتد و لیورپول نیز به ویلیامز علاقه‌منداند.

قرارداد او در پایان فصل به پایان می‌رسد اما بیلبائو همچنان امیدوار است که این بازیکن ۲۱ساله قرارداد جدیدی را با باشگاه محبوب دوران کودکی‌اش امضا کند.

تونی کروس

کروس در حال حاضر دهمین فصل حضورش در رئال مادرید را سپری می‌کند و دوران پر جامی را در پایتخت اسپانیا سپری کرده و سه قهرمانی لالیگا و چهار لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است.

حضور اورلین شوآمنی، جود بلینگام و ادواردو کاماوینگا در خط میانی نشان‌دهنده پایان دوران حضور این ملی‌پوش آلمانی در سانتیاگو برنابئو است. این بازیکن ۳۳ساله قبلاً گفته بود که در مادرید بازنشسته خواهد شد اما قراردادش سال آینده به پایان می‌رسد.

یوسف فوفانا

فوفانا از زمان پیوستن به موناکو در ژانویه ۲۰۲۰، خود را به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های لیگ ۱ فرانسه معرفی کرده است. ملی‌پوش فرانسوی همچنین بخشی از تیم دیدیه دشان در جام جهانی بود و در شش بازی از هفت بازی فرانسه در قطر حضور داشت.

گفته می‌شود یوونتوس این بازیکن ۲۴ ساله را به عنوان یکی از هدف‌های اصلی نقل و انتقالاتیاش معرفی کرده است.

آدرین رابیو

رابیو در پایان فصل قبل احتمال خروج رایگان از یوونتوس را رد و قرارداد جدیدی را با این تیم امضا کرد که تا تابستان آینده اعتبار دارد. منچستریونایتد علاقه دیرینه‌ای به این هافبک ۲۸ساله دارد که به نیوکاسل نیز مرتبط شده است.

او قبلاً اعتراف کرد دوست دارد در انگلیس بازی کند و باید دید در تابستان راهی یونایتد می‌شود یا خیر.

پیوتر زیلینسکی

زیلینسکی بیش از ۳۰۰ بازی برای ناپولی انجام داده و نقش مهمی در قهرمانی تاریخی آنها در سری آ داشت. با این حال این هافبک یکی از پردرآمدترین بازیکنان آنهاست و مالک ناپولی به او اعلام کرده تنها در صورت کاهش قراردادش با این تیم می‌تواند فصل بعد را هم در ناپل بماند.

او پیشنهاد خوبی از الاهلی عربستان را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی رد کرد. بر اساس گزارش‌های رسانه‌های اسپانیایی، این ملی‌پوش ۲۹ساله لهستانی امیدوار است تابستان آینده با انتقالی آزاد به رئال مادرید بپیوندد.

آرون وان‌بیساکا

وان‌بیساکا برای رفتن از منچستریونایتد آماده است. این بازیکن ۲۵ساله در ماه‌های اخیر دوباره به دوران اوج برگشته است ولی به نظر می‌رسد آینده‌ای در ورزشگاه اولدترافورد ندارد. در حالی که قرارداد او در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، یونایتد می‌تواند این قرارداد را برای یک سال دیگر تمدید کند.

پرسنل کیمپمبه

کیمپمبه در پاری‌سن‌ژرمن بیش از ۲۰۰ بازی انجام داد و در تابستان به دنبال رفتن به تیم دیگری است. او مدیر برنامه‌هایش را به‌تازگی تغییر داده و به نظر به دنبال رفتن به تیم دیگری است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.