مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از برگزاری جشن عاطفه‌ها ویژه رسیدگی به دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود پوشاک، کیف، کفش، لوازم‌التحریر ۱۴ هزار دانش‌آموز با کمک ۱۷ میلیارد تومانی تأمین شود.

پیش‌بینی کمک ۱۷ میلیاردی مردم استان بوشهر در جشن عاطفه‌ها

به گزارش قدس آنلاین،  عباس روشن ظهر امروز در آیین برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدرسه دخترانه نبوت بوشهر با بیان اینکه این جشن هر ساله همزمان با سراسر کشور برای کمک نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان مددجو برگزار می‌شود اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها با همکاری کمیته امداد، سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج، صدا و سیما، مراکز نیکوکاری و مشارکت و همدلی اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار در نقاط مختلف برگزار شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۴ هزار دانش‌آموز نیازمند زیرپوشش کمیته امداد استان هستند خاطرنشان کرد: ۲۳۰ دانش‌آموز نخبه از خدمات این نهاد بهره‌مند است که ۲۹ نفر از این دانش‌آموزان در مدارس تیزهوشان، ۸ نفر در مدرسه شهدای هسته‌ای بوشهر تحصیل می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در خصوص نوع کمک‌های پیش‌بینی شده برای تعداد ۱۴ هزار دانش‌آموز تحت حمایت امداد گفت: بسته‌های فرهنگی و تحصیلی از جمله پوشاک، کیف، کفش، لوازم‌التحریر و دیگر تجهیزات برای این افراد تهیه و تأمین می‌شود.

وی هزینه هر بسته تحصیلی را ۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: تاکنون با کمک مردم و شرکت‌های پتروشیمی و نفت و گاز مستقر در منطقه پارس جنوبی بیش از ۸۵ درصد از این تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

روشن در خصوص شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خاطر نشان کرد: مردم و خیران نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶ و یا به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۷۹۹۷۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت کنند و یا از طریق آنی پرداخت با شماره‌گیری # ۱ * ۰۷۷* ۸۸۷۷* انجام دهند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: اهدا کمک‌های غیرنقدی از طریق مراجعه به مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد امام (ره) در سراسر استان مقدور است.

وی به میزان کمک‌های سال گذشته و پیش‌بینی سال جاری اشاره و تصریح کرد: میزان کل کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده در سال گذشته حدود ۱۵ میلیارد تومان بود و پیش‌بینی می‌شود برای سال جاری حدود ۱۷ میلیارد تومان جذب و کمک شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.