سرویس هشدار حمله‌ هوایی اوکراین اعلام کرد که آژیرهای خطر در هفت منطقه این کشور به صدا درآمده است. همچنین ارتش اوکراین طی یک روز حدود ۱۰۰ بار منطقه «بلگورود» روسیه را هدف قرار داده است.

آژیر حمله هوایی در اوکراین به صدا درآمد/ صد حمله اوکراین به بلگورود روسیه در یک روز

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، آژیرهای حمله هوایی در مناطق دنیپروپتروفسک، کیرووگراد، پولتاوا، سومی، چرکاسی، چرنیگوف و خارکف در اوکراین به صدا درآمده است.

ویاچسلاو گلادکوف فرماندار منطقه «بلگورود» روسیه در تلگرام نوشت: ارتش اوکراین در روز گذشته حدود ۱۰۰ بار به منطقه بلگورود حمله کرده است. این حملات تلفات جانی به همراه نداشته است.

همچنین وزارت دفاع روسیه به تازگی اعلام کرد که نیروهای این کشور چهار حمله اوکراین را در منطقه «کراسنی لیمان» دفع کرده‌اند.

در بیانیه‌ی اخیر این وزارتخانه آمده است: گروه نظامی مرکز با حملات توپخانه‌ای و هوایی، چهار حمله یگان‌های تیپ ۶۳ مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه کراسنی لیمان دفع کرد.

یک مسئول اورژانس اوکراینی در منطقه خرسون به خبرنگاران اعلام کرد که گروه نظامی «دینپر» (Dnepr) روسیه از فرود نیروهای اوکراینی در جزیره بولشوی پوتمکین (Bolshoy Potyomkin) جلوگیری می‌کند.

وی اظهار داشت: گروه نظامی دینپر روسیه یک منطقه کنترل پهپاد را منهدم کرد و چهار سرباز اوکراینی کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند. نیروهای دشمن از فرود در جزیره بولشوی پوتمکین جلوگیری کردند و ۱۲ سرباز اوکراینی در یک حمله توپخانه‌ای کشته شدند.

بر پایه این گزارش، پیش از این انفجارهایی در شهر زاپوروژیا که تحت کنترل نیروهای اوکراینی است نیز گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.