یکی از کارکنان پلیس بوشهر که با لباس شخصی در حال تردد در بوشهر بود، با یک خودرو تصادف کرد و پس از درگیری با سرنشینان خودرو مورد اصابت چاقو قرار گرفت و فوت کرد.

درگیری مرگبار یکی از کارکنان پلیس بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، مهدی مهرانگیز ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اتفاق رخ داده در بوشهر که منجر به قتل یکی از کارکنان نیروی انتظامی بوشهر شد افزود: یکی از کارکنان نیروی انتظامی موتورسوار با یک وسیله نقلیه دیگر حامل ۲ نفر از تبعه افغانستان در یکی از خیابان‌های شهر بوشهر تصادف می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به درگیری پس از وقوع تصادف اضافه کرد: در این درگیری یک تبعه افغانستان به مأمور نیروی انتظامی که با لباس شخصی بوده حمله و با دو ضربه چاقو وی را مصدوم می‌کند.

مهرانگیز با اشاره به انتقال فرد مصدوم به بیمارستان بیان کرد: متأسفانه شخص مصدوم در بیمارستان بوشهر به سبب شدت جراحت فوت می‌کند.

وی ادامه داد: پس از این حادثه با اقدامات و ‌عملیات نیروی انتظامی ۲ تبعه افغانی دستگیر و تحویل مرجع قضایی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    0 0
    خودتون بهش رو دادید و اوردینشون ایران و مرزو براشون باز کردین که نتیجش همین میشه چون بعضی از افغانی ها داعشی هم داخلشون هستن و وارد کردنشون به ایران و شناسنامه و هویت جدید دادن بهشون یه خطر جدی برای همه ایرانی هاست
  • ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    0 0
    افغانی ها زیاد هستند و کم کم غیر قابل کنترل همه بصورت قاچاق وارد کشور می‌شوند در صورت بروز تخلف از سوی آنها غیر قابل شناسایی هستن الان کشور ما بشدت در چندین جبهه مختلف گرفتار معضلات گوناگونی هستند وباعث نگرانی و ناامنی میباشد