فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: با افتتاح پل رو گذر پیامبر اعظم(ص) بعد از هشت سال، راه دسترسی ۸ روستای بخش مرکزی ورامین تسهیل شد.

راه دسترسی ۸ روستای بخش مرکزی ورامین تسهیل شد

به گزارش قدس انلاین،  مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در مراسم افتتاحیه پل رو گذر پیامبر اعظم(ص) که صبح امروز با حضور مدیرعامل راه آهن برگزار شد اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم بعد از هشت سال این پروژه افتتاح می شود، افتتاح این پل راه دسترسی ۸ روستا می باشد، هدف دولت مردمی از ابتدای شروع به کار خود این بوده که پروژه های نیمه کاره در کشور را  افتتاح و به بهره برداری برساند تا رضایتمندی مردم را فراهم کند.

وی گفت: پل رو گذر پیامبر اعظم(ص) یا قاسم آباد از مطالبات اصلی مردم بخش مرکزی ورامین بوده است، چرا که در توسعه شهری شهرستان ورامین چندین طرح بزرگ وجود دارد و کمربندی جنوبی ورامین یکی از این پروژه هاست و در حال حاضر فاز اول این پروژه در حال افتتاح است و در آینده نزدیک الباقی پروژه نیز تکمیل و افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

درویشی افزود: جا دارد از شرکت راه آهن بابت تامین اعتبار پروژه که زحمات زیادی کشیدند تقدیر کنیم، با وجود مشکلاتی که از سنوات قبل برای پروژه ایجاد شده بود با مدیریت جهادی تامین اعتبار صورت گرفته و در حال حاضر این پروژه در حال افتتاح است.

فرماندار ویژه ورامین بیان داشت: جا دارد از اصحاب رسانه بابت مطالبه گری که برای این پروژه داشتند تقدیر کنیم که این مطالبه گری اصحاب رسانه به ثمر نشست و در روز میلاد پیامبر رحمت(ص) افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: پل رو گذر پیامبر اعظم (ص) در مدت ۶ سال دولت قبل ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در مدت دو سال دولت سیزدهم  نیز ۵۰ درصد پیشرفت داشته این که اقدام جهادی مسوولان راه آهن جای تقدیر دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.