رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به تعطیلی پیش‌رو و همچنین همزمانی با روزهای پایانی هفته اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های شمال خواهیم داشت.

آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در جاده‌های مازندران

به گزارش قدس انلاین، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال  اظهار کرد: با توجه به تعطیلی پیش‌رو و همچنین همزمانی با روزهای پایانی هفته اعمال محدودیت‌های ترافیکی را از امروز در جاده‌های شمال خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاصر ترافیک در جاده‌ها به‌صورت روان است ولی از عصر امروز شاهد ترافیک هستیم، گفت: معمولا طی تعطیلات و روزهای پایانی هفته شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال هستیم که به‌منظور تسهیل در تردد بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلر،کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای دوشنبه ۱۰، سه‌شنبه ۱۱و چهارشنبه ۱۲ مهر ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران -شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ مهر ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلرها همچنان از محور هراز ممنوع است، اظهار کرد: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه ۱۰، سه‌شنبه ۱۱و چهارشنبه ۱۲و همچنین از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۳ و جمعه ۱۴ مهر ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: درصورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی روزهای سه‌شنبه ۱۱، جمعه ۱۴و شنبه ۱۵ مهر ماه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

جهان‌تاب یادآور شد: تردد انواع تریلرها به‌جز حامللن موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه ۱۱ و جمعه ۱۴ مهر ماه امسال از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران- فیروزکوه - قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: شرط اجرای محدودیت‌های ترافیکی یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان درصورت ترافیک سنگین خواهد بود که در این صورت اعمال محدودیت‌ها را در جاده‌های استان خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.