استان اصفهان در سالروز میلاد با سعادت پیامبر بزرگ اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) سراسر شور و شعف و شادی شده است.

اصفهان در سالروز میلاد پیامبر اکرم و صادق آل محمد سراسر شور و شعف است

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از فارس، همزمان با فرا رسیدن ۱۷ ربیع‌الاول خجسته سالروز میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد بن عبدالله(ص) و فرزند گرامیشان ششمین پیشوای هدایت حضرت امام جعفر صادق(ع)، مراسم جشن و سرور به مناسبت این روز فرخنده، در مساجد سراسر استان اصفهان برگزار شد.

گزارش خبرنگاران فارس از نقاط مختلف استان اصفهان حکایت از حضور گسترده مردم در مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) دارد. 

در این مراسم معنوی که با برنامه‌های شاد و متنوع  و با حضور ائمه جماعات، فضلا، خیل انبوه مردم متدین و شریف و عاشقان امامت و ولایت همراه بود، مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در وصف رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) به مدیحه‌سرایی پرداختند.

مردم مذهبی و ولایتمدار اصفهان از شب گذشته تا امروز با آذین‌بندی معابر و اماکن و توزیع شربت و شیرینی میلاد با سعادت نبی اکرم حضرت محمد(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) را جشن گرفتند.

به همین مناسبت مراسم جشنی با حضور طلاب و خانواده آنان در جامعة‌المصطفی نمایندگی اصفهان برگزار شد.

بسیاری از جوانان این مناسبت مبارک را برای شروع زندگی مشترک انتخاب کردند و شاهد برگزاری مراسم جشن ازدواج زوج‌های جوان در مدت دیروز و امروز هستیم.

امسال هفته وحدت و میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) در استان اصفهان با برپایی پنجمین دوره رویداد جایزه مصطفی(ص) شور و حال دیگری داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.