خبر ترک ورزشگاه نقش جهان اصفهان توسط تیم الاتحاد عربستان به دلیل نصب سردیس حاج قاسم سلیمانی از آن خبرهای عجیبی بود که واکنش کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

واکنش‌ها به باخت حریف عربستانی به تندیس حاج قاسم

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از فارس- در حالیکه قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰  شب گذشته مسابقه دو تیم سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شود این دیدار با درخواست مقام های تیم الاتحاد عربستان با نیم ساعت تاخیر مواجه شد.

پس از گذشت نیم ساعت بازهم بازیکنان الاتحاد وارد میدان نشدند و اقدام به ترک ورزشگاه کردند.

این اتفاق در شرایطی رقم خورد که بازیکنان سپاهان راس ساعت ۲۰ در چمن ورزشگاه نقش جهان حاضر شدند اما به دلیل عدم حضور تیم عربستانی، در نهایت این بازی لغو شد.

برخی گزارش‌ها حاکیست تاخیر و لغو مسابقه به دلیل وجود تندیس شهید سلیمانی در ورزشگاه است. این خبر امروز با موج واکنش‌های کاربران در فضای مجازی روبرو شد.

جالب اینجاست که این تندیس بیش از ۴ سال است که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان وجود دارد و این تیم عربستانی روز گذشته در همین ورزشگاه که تندیس شهید سردار حاج قاسم سلیمانی وجود دارد، تمرین کرده بود.

و البته اغلب کاربران نیز ترم ورزشگاه را از تر یاخت مقابل تیم سپاهان می‌دانند.

در ادامه نیز برخی از کاربران از اقتدار و تصمیم درست مسؤلان ورزشگاه در خصوص تن ندادن به خواست تیم الاتحاد برای بر برداشتن سردیس تشکر کردند.

پیان پیام/.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع ق ق ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    0 0
    من که حیرانم مگر سردار دلها حتی عکسش هم با ما دلبری و با دشمنان کار سکته و مرگ می کند
  • ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    0 0
    خاشقچی