هانتر بایدن پسر جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا امروز سه‌شنبه به وقت محلی برابر با سوم اکتبر و ۱۱ مهر ماه در مورد اتهامات مربوط به حمل اسلحه در شرایط اعتیاد به مواد مخدر در ایالت دلاور اعلام بیگناهی کرد.

دردسرهای پسر؛ ادعای بیگناهی پسر بایدن درباره خرید غیرقانونی اسلحه در دادگاه

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از ایرنا، حضور بایدن در دادگاه پس از آن صورت گرفت که یک قاضی درخواست وی برای حضور از طریق ویدئو کنفرانس را رد و بر محاکمه حضوری اصرار کرد و گفت که نباید با متهم "رفتار ویژه داشت."

هانتر بایدن ۵۳ ساله که مقابل قاضی فدرال اعلام بی گناهی کرد، ماه گذشته توسط دیوید وایس بازپرس ویژه دلاور به سه اتهام اسلحه متهم شد.

پسر رئیس جمهور آمریکا پس از شرکت در جلسه استماع که ۲۰ دقیقه طول کشید، بدون تعیین وثیقه از سوی دادگاه آزاد شد.

اولین اتهام هانتر بایدن این است در تکمیل برگه های مربوط به عدم اعتیاد به مواد مخدر هنگام خرید یک هفت تیر در اکتبر ۲۰۱۸ اظهارات نادرست داشته است.

دومین اتهام پسر رئیس جمهور آمریکا این است که او آگاهانه اظهارات نادرستی داشته و « اعلام کرده که به مصرف غیرقانونی مواد محرک، مواد مخدر و هر ماده ممنوعه دیگری اعتیاد نداشته، در حالی که این اظهارات دروغ و ساختگی بوده است. "

اتهام سوم نیز این است که پسر رئیس جمهور آمریکا "عمداً یک اسلحه گرم یا یک هفت تیر کلت از نوع کبرا ۳۸ اس پی ال داشته و این اسلحه به صورت غیر قانونی میان دو ایالت حمل شده است."

دو مورد اول این اتهامات حداکثر ۱۰ سال حبس دارند، در حالی که اتهام سوم در صورت اثبات می تواند پنج سال زندان داشته باشند.

کریستوفر برک، قاضی دادگاه فدرال اعلام کرد که هانتر بایدن باید به انجام آزمایشاتی که برایش مقرر شده ادامه دهد و هیچ تاریخی را نیز برای جلسه بعدی دادگاه اعلام نکرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.