سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: صحبت درباره انزوای مسکو بی‌اساس است.

پسکوف: صحبت درباره انزوای روسیه بی‌اساس است

به گزارش قدس انلاین به نقل از الجزیره، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد: صحبت ها در مورد انزوای روسیه بی اساس است؛ تعداد فزاینده ای از کشورها به سمت ایجاد روابط عادی با روسیه گرایش دارند. مدت‌ هاست که برای همه روشن شده که چنین بحث‌ هایی کاملاً غیرقابل دفاع است؛ زیرا جهان بسیار بزرگ تر از کشورهای غرب جمعی است.

وی در این باره اضافه کرد: کشورهای بیشتری به سمت ایجاد روابط برابر بر اساس منافع و احترام متقابل با روسیه تمایل دارند. شک نداریم که این روند ادامه خواهد یافت و دایره چنین کشورهای دوست هم گسترش خواهد یافت.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص ادامه داد: تماس هایی درباره قره باغ انجام شده است؛ اما آنگونه که در نشریه پالیتیکو گزارش شده نبوده است. در این گزارش موارد دقیق نیست و اشتباهاتی وجود دارد.

این در حالیست که پالیتیکو پیشتر ادعا کرده بود که آمریکا، اتحادیه اروپا و روسیه پیش از انجام عملیات نظامی جمهوری‌ آذربایجان علیه قره‌ باغ، نشست محرمانه ای داشتند!

نشریه مذکور در این خصوص مدعی شده بود که مقامات روسیه، آمریکا و اتحادیه اروپا در ۱۷ سپتامبر در استانبول نشستی برای حل و فصل اوضاع قره‌ باغ برگزار کردند!

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.