دوربین‌های نظارت تصویری هم‌اکنون تردد روان در محورهای‌ هراز و کندوان، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت، مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد، همچنین در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین‌-رشت‌ بارش باران داریم.

بارش باران در ۴ محور تهران-شمال و ترافیک در جاده فیروزکوه

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرگزاری فارس، بر اساس آخرین اطلاعات مرکز مدیریت راه‌ها و بر اساس تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال‌ محدوده دماوند داریم.

دوربین‌های نظارت تصویری هم‌اکنون تردد روان در محورهای‌ هراز و کندوان، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

* بارش در چهار جاده‌ تهران-شمال

هم‌اکنون بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل‌، گیلان‌، مازندران و گلستان همچنین وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان داریم.

در حال حاضر در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین‌-رشت‌ بارش باران داریم؛ در آزادراه تهران-شمال ‌مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور تهران-شهریار و آزادراه کرج-قزوین

‌دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین محدوده های مهرویلا و مهرشهر و ترافیک سنگین در محور تهران-شهریار در برخی از مقاطع نشان می‌دهد.

* ۶ جاده مسدود است

در حال حاضر محور بدره-دره شهر، واقع در استان ایلام‌ به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود ‌است.

همچنین محور رامیان - اولنگ - شاهرود ‌ در استان‌ گلستان، محور فرعی شمشک - دیزین‌در استان‌های البرز و تهران‌، محور شهداد - نهبندان‌ در استان کرمان‌، محور قدیم خرم آباد - پلدختر مسیر رفت و برگشت‌ در استان لرستان و محور گیلان‌ِغرب - سومار در استان‌ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

* محدودیت ترافیکی محورهای تهران-شمال‌ و یک‌طرفه شدن هراز و کندوان

تردد موتورسیکلت تا ساعت ۷ ‌روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان همچنین‌ محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع‌ است.

‌در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون و در محور هراز ‌تردد تریلر ها ‌کماکان ممنوع ‌است.

‌تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت‌ ۷ تا ۲۴ امروز و فردا در محور هراز ممنوع است.

‌در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر، تردد تریلر غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز آینده از مسیر ‌جنوب به شمال در محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع ‌است.

‌در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس‌ تردد کامیون و تریلر غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت‌ ۸ تا ۲۴ امروز و فردا ممنوع‌ است.

در محور کندوان‌ تردد انواع وسایل نقلیه‌ از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه پیشِ رو از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ این دو روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز ‌در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه، محدودیت یک طرفه مقطعی روزهای‌ جمعه و شنبه پیشِ رو به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.