دروازه بان نساجی مازندران نسبت به اظهار لطف هواداران الهلال عربستان به رفتار او واکنش نشان داد.

تمدن هفت هزارساله ایرانی داریم/بیرون زمین دوست عربستانی‌ها هستیم

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فوتبال الهلال و نساجی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی در درزشگاه آزادی برگزار شد که نماینده عربستان توانست سه بر صفر پیروز شود.

با این حال حاشیه‌های به وجود آمده در جریان اخراج امیرمحمد هوشمند و سلمان فرج حاشیه‌هایی را روی سکوهای استادیوم آزادی رقم زد که منجر به ملتهب شدن جو بازی شد.

هنگام خروج فرج از مستطیل سبز تماشاگران احساسی نساجی سمت او بطری‌های آب پرتاب کردند که رشید مظاهری با طی مسافت زیادی، سلمان فرج را تا داخل تونل همراهی کرد و از تماشاگران خواست تا از پرتاب اشیا به درون زمین دست بردارند.

همین واکنش مظاهری کافی بود تا هواداران الهلال در فضای مجازی واکنش‌های مثبت زیادی را از او انجام دهند تا این بازیکن با انتشار پیامی نسبت به این اظهار لطف واکنش نشان دهند.

رشید مظاهری در این خصوص عنوان کرد: این روزها همه از رفتار من در حمایت از بازیکن الهلال عربستان در دیدار تیم محبوب مازندران با نماینده عربستان سعودی تمجید می‌کنند؛ اما من می‌خواهم اینگونه بگویم که این رفتار من یک وظیفه اخلاقی از سوی هر ایرانی متمدنی با پشتوانه ۷ هزار سال تمدن است.

تمدنی بر پایه انسانیت، مهر و دوستی. اگر چه نمی‌توانم غم خود را از شکست تیمم در این دیدار مهم پنهان کنم، اما می‌بایست از لطف و محبتی که هواداران تیم محبوب الهلال عربستان به بنده داشتند، سپاسگزاری کنم که این چنین مرا مورد لطف و محبت خویش قرار دادند و نشان دادند که ما دو ملت ایران و عربستان می‌توانیم در عین رقابت در میدان ورزش، رفقای خوبی در بیرون میدان باشیم و با احترام به تاریخ و تمدن همدیگر این دوستی را تحکیم بخشیم.

در پایان می‌خواهم با یک جمله و یک بیت شعر از یکی از بزرگان وطنم کلامم را به پایان برسانم

بنی آدم اعضای یک پیکرند

که در آفرینش زیک گوهرند

تمدن هفت هزارساله ایرانی داریم/بیرون زمین دوست عربستانی‌ها هستیم

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.