فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: طرح فتنه فرهنگی و اجتماعی دشمن از سال گذشته تاکنون با مجاهدت‌ و ایثار فراوان در نیروهای مسلح، به خصوص فراجا شکست خورد.

طرح فتنه دشمن با مجاهدت فراجا شکست خورد

به گزارش قدس آنلاین،  سردار علی ابراهیمی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی شهید آقایی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در جریان فتنه دشمن که از سال ۱۴۰۱ آغاز شد، نیروهای فراجا و جامعه اطلاعاتی پلیس اجازه هیچگونه فرصتی را به آشوب طلبان نداد.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی با کمک شهروندان و مسوولان استانی تمام همت خود را به کار بسته تا در چهارچوب قانون با مخلان نظم و امنیت برخورد کرده و از حقوق مظلومان دفاع کند.

سردار ابراهیمی به بالا بودن روحیه خدمتگزاری و یک برنامه‌ریزی هوشمندانه در بدنه نیروهای فراجا اشاره کرد و افزود: امروز پلیس خدمتگزار تمام تلاش خود را به کار بسته تا با کوتاه کردن فرآیندها در خدمت رسانی به مردم پیشگام باشد.

این مسوول انتظامی با بیان اینکه پلیس شبانه روز بسترساز امنیت در جامعه است، تاکید کرد: از آماده باش نوروز امسال تاکنون در همه ایام تعطیلات رسمی، پلیس در انتظام بخشی جامعه کوشا بوده و حتی در ایام عزاداری محرم نیز به امنیت دستجات عزاداری پرداخته است.

سردار ابراهیمی خاطرنشان کرد: برگزاری طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و جرم خیز از دیگر کارهای پلیس است که در طول ایام سال برگزار می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین، شعار هفته فراجا را "شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار" اعلام کرد و گفت: از هفته گذشته تاکنون ۴۰ برنامه و ۱۵۰ فعالیت در قالب برنامه های اجتماعی و ورزشی و فرهنگی در نقاط مختلف استان اجرا شده است.

سردار ابراهیمی اضافه کرد: اگر موفقیتی امروز در بدنه نیروهای فراجا دیده می‌شود، حاصل تلاش جمعی بوده و با توجه به این حمایت‌ها قطعا خدمات خود را در آینده بیشتر هم خواهیم کرد.

براساس این گزارش، در پایان صبحگاه مشترک که با حضور جمعی از مسوولان نظامی و اجرایی استان برگزاری شد تعدادی از خانواده های شهدا، جانبازان و کارکنان فراجا استان تجلیل به عمل آمد.

۱۳ تا ۱۹ مهرماه به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.