رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان خبرداد.

فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی شاد با اشاره به انتشار فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی اظهار کرد: از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای برای مشارکت در این دوره از جشنواره دعوت می‌کنیم در این جشنواره مشارکت کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: این جشنواره با هدف جریان‌سازی در راستای رفع مسائل بومی استان، مطالبه گری و همچنین شناسایی و پرورش استعدادهای رسانه‌ای و فراهم آوری بستر تبادل و انتقال تجربیات برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آثاری که از پنجم اسفند ۱۴۰۱ تا اول دی ماه سال جاری تولید و منتشر شده است را تا تاریخ یکم دی ماه ۱۴۰۲ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

شاد درباره بخش‌های رقابتی جشنواره اظهار کرد: این بخش‌ها شامل ۱۰ قالب و چهار بخش ویژه است که آثار ارسالی شرکت‌کنندگان باید در زمینه یکی از محورهای تعریف شده در این جشنواره باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی تصریح کرد: محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی شامل امام رضا (علیه‌السلام)، ولی نعمت فکری، مادی، معنوی مردم، نهضت انقلاب اسلامی، مبنا و حرکت رضوی، جهاد تبیین، راز و اصالت گفت و گو با مردم، مطالبه‌گری از مسئولین تا حل مسئله، بازنمایی سیما و نمانام مشهد رضوی، رسانه، مسئولیت اجتماعی و کاهش گسست اجتماعی، خراسان رضوی، شاهراه شرق و توسعه اقتصادی، خراسان بزرگ، خاستگاه هنر و ادبیات حماسی و اساطیری، خشکسالی، از اقلیم و مدیریت منابع تا همراهی مردم، فرهنگ شهروندی، خانواده و مسئله جمعیت، ورزش همگانی، سلامت اجتماعی، الگوی سوم، زن با هویت و نقش آفرین است.

وی درباره قالب‌های جشنواره برای ارسال اثر گفت: گزارش مکتوب (خبری، تحقیقی و تحلیلی)، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر (همراه با بخش ویژه‌ی تیتر عکس‌خوان)، عکس (همراه با بخش ویژه مجموعه عکس)، گزارش ویدئویی، مستند، پادکست و برنامه رادیویی، برنامه‌سازی تلویزیونی، پوستر، اینفوگرافی و صفحه آرایی قالب‌های است که خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

شاد درباره بخش‌های ویژه جشنواره هفتم نیز اظهار کرد: نشریات دانشجویی، رشته توئیت موضوعی-تحقیقی، منبرهای مجازی و رسانه‌های محلی نیز بخش ویژه این جشنواره است. شاد با اشاره به حمایت دستگاه‌های اجرایی استان از برگزاری این جشنواره گفت: پیش از این پوستر جشنواره با حضور استاندار خراسان رضوی و مدیران رسانه‌های استان در استانداری رونمایی شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: جشنواره ابوذر زمینه‌ای برای مشارکت تمامی خبرنگاران، فعالان و اصحاب رسانه استان است و تلاش می‌کنیم مشارکت حداکثری را جذب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.