عربستان سعودی به منظور بررسی بحران اخیر در نوار غزه، خواستار برگزاری نشست فوری وزرای خارجه کشورهای سازمان همکاری اسلامی شد.

ریاض خواستار نشست فوری سازمان همکاری اسلامی شد

به گزارش قدس انلاین به نقل از آناتولی، عربستان سعودی به منظور بررسی بحران اخیر در نوار غزه به دنبال تنش آفرینی های صهیونیست های اشغالگر، خواستار برگزاری نشست فوری وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی شد.

شبکه الاخباریه عربستان سعودی اعلام کرد که ریاض خواستار برگزاری جلسه فوری سازمان همکاری اسلامی در سطح وزیران امور خارجه است تا هرچه سریع تر تنش های ناشی از درگیری اخیر در نوار غزه را بررسی کنند.

در چهارمین روز از نبرد طوفان الاقصی، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین با بمباران مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد. این در حالیست که تحلیلگران صهیونیست نسبت به احتمال طولانی شدن جنگ علیه نوار غزه و وقوع یک جنگ چندجانبه هشدار داده‌اند.

همزمان وزارت بهداشت فلسطین از شهادت ۸۳۰ نفر و زخمی شدن ۴۲۵۰ نفر بر اثر حملات وحشیانه اشغالگران به غزه خبر داد.

گردان‌های قسام پس از پایان اولتیماتوم داده‌شده به شهرک‌نشینان صهیونیست در عسقلان، حملات موشکی بی‌سابقه‌ای را به این شهرک صهیونیستی انجام داد و اعلام کرد که اگر اشغالگران سیاست آواره‌سازی غیرنظامیان فلسطینی را متوقف نکنند، موشک‌باران عسقلان تا اخراج کامل شهرک‌نشینان ادامه خواهد یافت و پس از اخراج آنان مقاومت به سراغ دیگر شهرک‌ها خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.