مدیرکل نوسازی مدارس لرستان به فعالیت بیش از ۱۰۰۰ خیر مدرسه‌ساز اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه نوسازی ۱۳۷ میلیارد تومان توسط خیران مدرسه ساز کمک شده است.

وجود ۵۰۰ مدرسه کانکسی در لرستان/ مشارکت ۱۳۷ میلیارد تومانی خیران مدرسه‌ساز

به گزارش قدس آنلاین، یونس بهاروند نوزدهم مهرماه در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز ایران در روستای تُرشاب شهرستان دورود گفت: کار در حوزه مدرسه‌سازی به ویژه در مناطق محروم توفیقی است که خداوند شامل حال خیران کرده و امید می‌رود این همت و اراده خیر بیش از گذشته در استان نمود پیدا کند.

وی گفت: برقراری عدالت آموزشی و ایجاد زیرساخت علمی در مناطق محروم از جمله اولویت‌های نوسازی مدارس است.  

بهاروند با اشاره به وجود ۵۰۰ مدرسه کانکسی در لرستان ادامه داد: در طرح شهید پناهی که به منظور برچیده شدن مدارس کانکسی است، مجوز برای ساخت ۱۶۸ مدرسه در استان گرفته شده که تاکنون ۵۵ مدرسه این طرح در مهرماه به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس لرستان ظرفیت خیران در حوزه ساخت و نوسازی مدارس بسیار بالا دانست و افزود: امسال برای ساخت ۱۵۰ کلاس درس با خیران تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کردیم که تاکنون۱۰۰ مدرسه خیرساز محقق شده، از تکمیل ۵۰ مدرسه دیگر تا پایان سال جاری خبر داد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان افزود: بنیاد برکت نیز ۱۰۰ مدرسه را سال آینده در استان خواهد ساخت.

بهاروند به فعالیت بیش از ۱۰۰۰ خیر مدرسه‌ساز در لرستان اشاره کرد و افزود: سال گذشته خیران ۱۳۷ میلیارد تومان در حوزه نوسازی مدارس به استان کمک کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.