۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 923446

پیکان و پرسپولیس در شرایطی هفته آینده رودرروی هم قرار می گیرند که این بازی در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود.

پیکان- پرسپولیس در دستگردی

به گزارشقدس آنلاین، در یکی از دیدارهای معوقه از هفته ششم لیگبرتر روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه پیکان  باید از پرسپولیس پذیرایی کند. این بازی در شرایطی برگزار می شود که مسابقه دو تیم در نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم با حواشی فراوانی همراه بود.

پیکانی ها پارسال در شرایطی که بازی های خانگی خود را در دو ورزشگاه انقلاب کرج و پاس قوامین تهران برگزار می کردند، ناگهان با میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران موافقت کردند! اگر بازی پیکان و پرسپولیس مثل دیدار خودروسازان با استقلال در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می شد، این بازی بدون تماشاگر بود ، اما با موافقت مدیران باشگاه پیکان در آن مقطع بازی به آزادی رفت و هواداران پرسپولیس هم توانستند به تشویق تیم خود که در کورس قهرمانی بود بپردازند.

میزبانی پیکان از پرسپولیس در  آزادی سه هفته مانده به پایان رقابت های لیگبرتر حواشی بسیار زیادی را در آن مقطع به وجود آورد و باعث اعتراض های زیادی از سوی استقلالی ها و سپاهانی ها شد.

حالا با گذشت چند ماه پیکان باید بار دیگر از پرسپولیس پذیرایی کند و این در حالی است که دیگر خبری از میزبانی در ورزشگاه آزادی نیست! پیکانی ها امسال بازی های خانگی خود را به ورزشگاه پاس قوامین برده اند و همچون دیدارهای قبلی بازی هفته آینده خود مقابل پرسپولیس را نیز در همین ورزشگاه برگزار می‌کنند.

طبیعتا با توجه به شرایط جغرافیایی و نبود برخی امکانات در ورزشگاه پاس قوامین بازی پیکان و پرسپولیس هفته آینده بدون حضور تماشاگر برگزار می شود و خبری از حواشی بازی فصل گذشته دو تیم نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.