توقف خانگی سلسائو برابر ونزوئلا و انتشار اخباری مبنی بر جشن‌ شبانه ستاره‌های برزیل شب قبل از این بازی‌،‌ عصبانیت هواداران متعصب این تیم را برانگیخته است.

جنجال پارتی شبانه ستاره‌های برزیلی و فایل صوتی که از آن منتشر شد

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از ایرنا،  رسانه‌های برزیلی با انتشار مطلبی به نتیجه تساوی عجیب تیم ملی کشورشان برابر ونزوئلا در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ پرداختند و به بررسی جوانب و اتفاقات این بازی اشاره کردند.

در این بازی برزیل توسط گابریل ماگالاش در دقیقه ۵۰ به گل رسید اما بلو در دقیقه ۸۵ کار را به تساوی کشاند تا یک نتیجه عجیب در این دیدار رقم بخورد. بعد از این بازی هواداران برزیل عصبانیت خود را بارها و بارها نشان دادند اما موج این عصبانیت‌ها زمانی افزایش یافت که مطالبی در خصوص ادعای یک روزنامه‌نگار مبنی بر جشن شبانه با حضور نیمار، وینیسیوس و ریچارلیسون آنهم شب قبل از بازی با ونزوئلا منتشر شده است.

بر اساس ادعای مطرح شده در این پارتی شبانه افرادی حضور داشتند که صدای آنها موجود است. در این فایل صوتی نام ستاره‌های برزیلی برده می‌شود که هر کدام قرار است شب را چگونه سپری کرده و به صبح برسانند. همچنین تصاویری منتشر شده که در آن فردی مشهور و از چهره‌های اینستاگرامی دیده می‌شود که صبح روز بعد از هتلی که تیم برزیل در آن اقامت داشت، خارج می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.