شیخ جاسم از خرید منچستریونایتد منصرف شد.

شیخ قطری نتوانست مالک شیاطین سرخ شود / هواداران یونایتد از «گلیزرها» راضی نیستند

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از فارس، فابریزیو رومانو خبر داد که شیخ جاسم از خرید باشگاه منچستریونایتد انصراف داده است.

پیشنهاد نهایی او ۲ برابر ارزش ۳.۵ میلیارد دلاری باشگاه منچستریونایتد در بازار بود ولی گلیزرها پیشنهاد شیخ جاسم را رد کردند.

او همچنین تصمیم داشت تا ۱.۵ میلیارد دلار روی ورزشگاه جدید، امکانات محل تمرینی باشگاه، خرید بازیکنان جدید و احیای پروژه بازسازی یونایتد هزینه شود که این اتفاق میسر نشد.

شیخ جاسم در مذاکره با خانواده گلیزرها برای خرید تمام سهام منچستریونایتد بود ولی پس از اینکه پیشنهاد نهایی او با مخالفت گلیزرها مواجه شد، از سرمایه‌گذاری روی این باشگاه صرف نظر کرد.

اکنون تنها سر جیم راتکلیف تنها گزینه‌ای است که برای خرید منچستریونایتد پا پیش گذاشته است. او آماده است تا ۲۵ درصد سهام باشگاه را از گلیزرها خریداری کند و سپس به مالک اصلی این تیم بدل شود.

تاک اسپورت نوشت که جوئل و آورام گلیزر هیچ وقت قصد نداشتند که کل باشگاه را به فروش گذارند و همین علت، مذاکره خانواده گلیزرها و شیخ جاسم به بن بست خورد.

بسیاری از هواداران منچستریونایتد از نحوه مدیریت خانواده گلیزرها شکایت دارند. آنها معتقدند که علت اصلی ناکامی این سال‌های شیاطین سرخ به دلیل مشکلات مدیریتی است و بارها و بارها آنها در ورزشگاه و فضای مجازی با هشتگ glazersout خواهان فروش منچستریونایتد توسط آنها شدند.

در حال حاضر هشتگ glazersoutnow به ترند فضای مجازی بدل شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.