دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اولویت سپاه این است که ازدواج آسان را در سطح کشور گسترش دهد، گفت: در بحث راه‌اندازی ازدواج آسان در کشور کارهای خوبی صورت گرفته است که البته باید بیش از پیش برای این مهم تلاش کرد.

سردار حزنی: اولویت سپاه گسترش ازدواج آسان است

به گزارش قدس آنلاین، سردار ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم اهدای ۲۴۵ سری کمک جهیزیه به زوج‌های نیازمند زنجانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تاکنون سپاه و کمیته‌امداد اقدامات خوبی در بحث ازدواج آسان انجام داده‌اند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کمک جهیزیه‌هایی که در سطح کشور به نوعروسان در حال توزیع است در کارخانه‌های ایرانی، برای زوج‌های ایرانی و توسط کارگرانی ایرانی تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه اولویت سپاه این است که ازدواج آسان را در سطح کشور گسترش دهد، ادامه داد: ازدواج آسان باعث می‌شود که کمر طلاق در کشور شکسته شود ضمن اینکه در بحث راه‌اندازی ازدواج آسان در کشور کارهای خوبی صورت گرفته است که البته باید بیش از پیش برای این مهم تلاش کرد.

سردار حزنی با اشاره به همکاری سپاه و کمیته امداد در تهیه و توزیع جهیزیه به نوعروسان نیازمند گفت: وقتی همکاری به صورت مشترک باشد کارهای بزرگی در همه حوزه‌ها اتفاق می‌افتد ضمن این که دو نهاد اقدمات موثری تاکنون انجام داده‌اند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای ما افتخار است که در کنار مردم و در میان مردم و برای امنیت ملت بزرگ ایران در صحنه هستیم و خواهیم ماند، ادامه داد: سپاه نخستین نهادی است که وارد حوادث می‌شود و آخرین نهادی است که از حوادث خارج می‌شود.

در ادامه سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۳۹ سری کمک جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند استان توزیع شده است، افزود: امروز هم ۲۴۵ سری کمک جهیزیه با همت کمیته‌امداد و سپاه تقدیم زوج‌های نیازمند شد.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه در مجموعه ۵۸۴ سری کمک جهیزیه به نوعروسانی نیازمند در سطح استان توزیع شده است، ادامه داد: تهیه کمک جهیزیه برای نو عروسان یکی از خدماتی است که سپاه انجام می‌دهد این در حالی است که سپاه و بسیج برای ارایه خدمات در حوزه‌ها مختلف خدمت رسانی می‌کند. 
 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.