معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در دیدار وزیر قانون و حقوق بشر اندونزی با اشاره به حضور تعدادی از اتباع ایرانی در زندان‌های اندونزی، خواستار همکاری و رسیدگی به وضعیت آنها به ویژه انتقال محکومان به کشور شد.

وضعیت زندانیان ایرانی در اندونزی محور گفت‌وگوی نجفی با وزیر قانون و حقوق بشر اندونزی

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرگزاری فارس، «رضا نجفی» معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه با «یاسونا لائولی» وزیر قانون و حقوق بشر جمهوری اندونزی دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار بر تقویت همکاری‌های حقوقی و قضایی بین دو کشور تأکید شد.

در این ملاقات که در حاشیه شصت و یکمین اجلاس سازمان حقوقی مشورتی آسیا و آفریقا (آلکو) در بالی انجام شد، معاون وزیر امور خارجه ایران با اشاره به حضور تعدادی از اتباع ایرانی در زندان‌های اندونزی، خواستار همکاری‌های دو کشور در رسیدگی به وضعیت آنها به ویژه انتقال محکومان به کشورهای متبوعشان شد.

رضا نجفی با اشاره به تعاملات و همکاری‌های ایران و اندونزی در سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی خواستار تقویت رایزنی ‌های دو کشور در خصوص مسائل مهم مانند وضعیت فلسطین شد.

یاسونا لائولی وزیر قانون و حقوق بشر اندونزی با تأکید بر روابط خوب و دوستانه بین دو کشور، از تقویت همکاری‌های حقوقی استقبال کرد. وی با اشاره به قوانین و مقررات مربوطه، آمادگی کشورش را برای تسهیل امور زندانیان ایرانی در اندونزی اعلام کرد.

همچنین وزیر قانون و حقوق بشر اندونزی با اشاره به تعاملات و رایزنی‌های دو کشور در موضوعات بین‌المللی، بر لزوم تحقق آتش بس در درگیری‌های اخیر رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها تأکید کرد.

پایان پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.