۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
کد خبر: 925390

فرمانده ارتش پاکستان در نشستی با حضور فرماندهان این کشور حمایت اسلام آباد از مردم فلسطین را در مبارزه با رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

حمایت ارتش پاکستان از مردم فلسطین

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرگزاری فارس، در ادامه حمایت کشورهای جهان از مردم فلسطین در مبارزه به صهیونیست‌ها،  فرمانده ارتش پاکستان روز سه شنبه  در نشستی با حضور فرماندهان این کشور حمایت اسلام آباد از مردم فلسطین را  اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» فرمانده ارتش پاکستان گفت که به حمایت از فلسطینیان در مبارزه جهت پایان دادن به اشغال غیرقانونی سرزمین‌ها و اماکن مقدس مسلمانان ادامه خواهد داد.

ژنرال «عاصم منیر» در سخنرانی در نشست فرماندهان ارتش در شهر «راولپندی» گفت: «مردم فلسطین از حمایت بی چون و چرای دیپلماتیک و سیاسی پاکستان برخوردارند . ما به حمایت از مواضع اصولی برادرانمان برای حل پایدار مسئله فلسطین و پایان دادن به اشغال غیرقانونی سرزمین هایشان ادامه خواهیم داد.»

در بیانیه ارتش پاکستان آمده است: «نشست فرماندهان با نگرانی از تحولات در حال وقوع در جنگ غزه و اسرائیل و هزینه های انسانی هنگفتی که بر غیرنظامیان بیگناه به دلیل استفاده نامتناسب از زور توسط اسرائیل تحمیل شده است، بررسی شد.»

حمایت ارتش پاکستان از مردم فلسطین

 وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین بعد از ظهر امروز سه‌شنبه آخرین آمار تلفات حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد.در جریان این حملات، تا کنون سه هزار نفر به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر هم زخمی شده‌اند. در جریان این حملات در کرانه باختری، ۶۱ نفر شیهد و بیش از هزار و ۲۵۰ نفر هم زخمی شدند.

معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه خبر داد که مخازن سوخت نوار غزه کاملا خالی شده است. پیشتر نیز بیمارستان‌های غزه هشدار داده بودند که سوخت مورد نیاز برای ژنراتورهای برق بیمارستان‌ها در حال اتمام بوده و این موضوع جان هزاران مجروح را تهدید می‌کند.

معاون دبیر کل سازمان ملل اضافه کرد: «ورود کمک‌های انسانی به غزه به موضوع بسیار مهم تبدیل شده است.»

وی افزود: «کمک‌ها در اردن و مصر انباشته شده و اسرائیل از ورود این کمک‌ها به غزه جلوگیری می‌کند.»

معاون دبیر کل سازمان ملل گفت: «بمباران‌های اسرائیل، برخی از مناطق مسکونی در غزه را با خاک یکسان کرده است.»

پایان پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.