ورزش ایران جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد.

محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه از سوی ورزش ایران

به گزارش قدس آنلاین، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی، ضمن ابراز همدردی با ملت بزرگ و مظلوم فلسطین، جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه و حمله ناجوانمردانه به بیمارستان المعدانی را محکوم کردند.

متن پیام وزارت ورزش و جوانان به شرح زیر است:

شقاوت غاصبان و دژخیمان رژیم صهیونیستی در طول تاریخ، همواره به عنوان لکه‌ی ننگی بر پیشانی آنها به عنوان یک رژیم کودک‌کش، باقی مانده و از آنها یک چهره‌ی منفور در جهان ساخته و اکنون نیز ظلم و جورشان به مردم مظلوم غزه، بار دیگر خشم و ناراحتی مردم اقصی نقاط دنیا را به دنبال داشته است. جامعه‌ی ورزش و جوانان هم در حیات چهل و چهار ساله انقلاب اسلامی همواره در موضوع فلسطین حامی ارزش‌های اسلامی و منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب بوده و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از اولویت‌های اصلی این جامعه بوده است.

اکنون و در این برهه حساس، خداوند قادر و متعال را برای نصرت و عزتی که به مجاهدان فلسطینی اعطا فرموده شاکریم و غیرت مردان و زنانی را که طوفان الاقصی را برپا کردند و هیمنه‌دروغین این رژیم غاصب را فرو ریختند، ستایش می‌کنیم. وزارت ورزش و جوانان با تبریک این فتح راه‌گشا و آرزوی توفیقات و پیروزی‌های بزرگ‌تر برای جنبش مردمی و اسلامی مقاومت و آزادی قدس عزیز، همچنان تاکید دارد که در راستای پیروی از اندیشه‌های مقام معظم رهبری حمایت قاطع خود را از مردمان مظلوم فلسطین اعلام می‌کند و برای این ملت مظلوم در ادامه مجاهدت فی سبیل‌الله و در مقابله با غاصبان آرزوی فتحی ظفرمندانه دارد.

کمیته ملی المپیک

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با ملت بزرگ و مظلوم فلسطین، جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه و حمله ناجوانمردانه به بیمارستان المعدانی را محکوم کرد.

فدراسیون والیبال

فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه را محکوم کرد و نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین را به مسلمانان جهان تسلیت گفت.

در پی جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل‌کشی مردم مظلوم و کشتار صدها مرد، زن و کودک بی‌گناه، فدراسیون والیبال ایران با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکومیت این وحشی‌گری جنون‌آمیز، نسل کشی مردم مظلوم غزه را به مسلمانان جهان تسلیت گفت.

فدراسیون وزنه‌برداری

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران،طی بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با ملت بزرگ و مظلوم فلسطین،جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه و حمله ناجوانمردانه به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.