فرماندار سرخس گفت: دولت در طرح نهضت ملی مسکن در سرخس نقش پیمانکاری، ساخت و کلید دادن ندارد بلکه با واگذاری زمین رایگان و ارائه تسهیلات به متقاضیان به ساخت مسکن کمک می‌کند و ساخت مسکن به تعهد و پیگیری خود فرد بستگی دارد.

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سرخس با واگذاری زمین رایگان و ارائه تسهیلات توسط دولت

به گزارش قدس خراسان، حسن نوری‌زاده امروز در جلسه شورای مسکن اظهار کرد: با مجموع اقدامات خوبی که دولت سیزدهم در طرح نهضت ملی مسکن شروع کرده است و با مساعدت ویژه آستان قدس رضوی و پیگیری‌های آقای استاندار برای بهره‌مندی مردم سرخس و حمایت‌های مجلس برای اجرای مصوبات اتفاقات خوبی در سرخس می‌افتد و جلسات بسیار زیادی در حوزه سرخس داشتیم.

فرماندار سرخس افزود: دولت در طرح نهضت ملی مسکن در سرخس نقش پیمانکاری، ساخت و کلید دادن ندارد بلکه با واگذاری زمین رایگان و ارائه تسهیلات به متقاضیان به ساخت مسکن کمک می‌کند و ساخت مسکن به تعهد و پیگیری خود فرد بستگی دارد.

وی به نگاه مثبت و همکاری منطقه ویژه اقتصادی سرخس برای الحاق ۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی به بخش مسکونی سرخس اشاره کرد و گفت: بعد از کمیسیون ماده ۵ الحاق این ۲۰ هکتار به محدوده شهری انجام می‌شود و ۷۰ هکتار دیگر را نیز آستان قدس رضوی به شهر سرخس کمک می‌کند.

نوری‌زاده بیان کرد: شهرک فرشتگان نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل دریافت تسهیلات می‌شود و دولت به دنبال تسهیل امور و حل مشکلات است.

فرماندار سرخس از اعطای ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب بافت فرسوده خبر داد و گفت: ۱۵۰ میلیون تومان با سود صفر درصد و ۲۰۰ میلیون تومان دیگر نیز براساس سود مصوب بانک است و طبق شرایط اعطا می‌شود و امیدواریم مشکل مسکن هر چه سریع تر حل شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.