تیم ملی هندبال ایران در صورت پیروزی مقابل بحرین به جمع چهار تیم برتر مسابقات انتخابی المپیک صعود می‌کند.

سه‌شنبه نبرد فوق حساس هندبال ایران و بحرین

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی هندبال ایران روز گذشته در سومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک ۴۲ بر ۲۰ قزاقستان را از پیش رو برداشت تا با دو برد و یک باخت و چهار امتیاز پس از ژاپن ۶ امتیازی در رده دوم جدول گروه B بایستد. 

بحرین نیز با یک برد مقابل قزاقستان و یک باخت مقابل ژاپن و سه امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و همین دلیل، حساسیت بازی دو تیم ایران و بحرین را افزایش می‌دهد.

تیم ملی ایران در صورت برد مقابل بحرین ۶ امتیازی می‌شود و به همراه ژاپن (با فرض برد مقابل قزاقستان) به دور بعد صعود می‌کند، اما در صورت تساوی تفاضل گل بهتر تکلیف تیم صعودکننده را مشخص خواهد کرد.

کویت نیز که شب گذشته مقابل ژاپن تن به شکست داد، با دو شکست و بدون امتیاز در جایگاه چهارم ایستاده و می‌شود گفت تقریباً شانس خود برای صعود به مرحله نیمه نهایی را از دست داد. این تیم امروز مقابل بحرین صف‌آرایی می‌کند. این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌شود. نتیجه این بازی برای تیم ملی کشورمان بسیار حائز اهمیت است.

در گروه A وضعیت کمی پیچیده‌تر است. قطر و کره جنوبی هر کدام سه پیروزی و ۶ امتیاز دارند و کره تنها به دلیل تفاضل گل کمتر از قطر در رده دوم ایستاده است به همین دلیل دیدار امروز این دو تیم مقابل یکدیگر اهمیت ویژه‌ای برای تعیین سرگروه دارد. این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود.

عربستان نیز با چهار امتیاز بر پله سوم این گروه ایستاده و بازی امروز این تیم مقابل امارت متحده عربی دو امتیازی برای هر دو تیم حساس است. 

در  هر صورت باید منتظر ماند و دید چه تیم‌هایی امروز با پیروزی از زمین خارج می‌شوند.

دیدار دو تیم ملی هندبال ایران و بحرین، روز سه‌شنبه، ۲ آبان، از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسینی ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 3
    قول بهتون میدم با نتیجه ی ۳۰ بر ۲۰ به بحرین می بازیم شک نکنید تمام