مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از برنامه‌ریزی و برگزاری جلسه برای پایش و آماده‌سازی ۲ هزار واحد مسکونی در زنجان خبر داد و گفت: این آماده‌سازی برای تحویل این واحدها در سفر رئیس‌جمهور به زنجان انجام می‌شود.

تحویل ۲ هزار واحد مسکونی در سفر رئیس‌جمهور

به گزارش قدس آنلاین، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه برنامه‌ریزی و پایش تحویل ۲ هزار واحد مسکونی که در محل اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت سفر رئیس‌جمهور به استان در آینده نزدیک، این جلسه با هدف تسریع در تحویل ۲ هزار واحد مسکونی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن برگزار می‌شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ابراز کرد: در این راستا کارگروه پیگیری و برنامه‌ریزی برای تحویل این تعداد واحد مذکور، با حضور کارگزاران پروژه‌های نهضت ملی مسکن، پیمانکاران پروژه‌ها و زیر ساخت‌ها و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شد تا موانع و مشکلات مطرح و بررسی شود.
وی گفت: در این جلسه سازندگان و مشاورین پروژه‌های نهضت ملی مسکن نقطه‌نظرات خود را بیان کردند.
اسماعیلی بر لزوم تحویل سریع ۲ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان تأکید کرد و بیان داشت: تحقق این مهم  مستلزم تلاش شبانه‌روزی سازندگان، همکاری متقاضیان در تکمیل آورده‌ها و تسریع در تحقق تسهیلات متمم ۲۰۰ میلیون تومانی است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی است، گفت: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده  ۹ هزار واحد است.
وی با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان ساخته خواهد شد،ابراز کرد: متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن است.
اسماعیلی تاکید کرد: از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی حدود ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده‌ است.
اسماعیلی با بیان اینکه متمم ۲۰۰میلیون تومانی برای تعداد زیادی از پروژه‌ها در شرف انجام است، افزود: تزریق تسهیلات بانکی باعث پیشرفت عملیات اجرایی پروژه‌ها می‌شود.
 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.