مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بردسکن از توزیع قریب به ۲ هزار سرویس به حجم تقریبی ۲۴ میلیون لیتر آب شرب توسط تانکر سیار در طول ۶ ماهه اول سال جاری به روستاهای محروم، دارای چالش و کمبود آب در این شهرستان خبر داد.

توزیع ۲۴ میلیون لیتر آب شرب در شش ماهه اول امسال در بردسکن

به گزارش قدس خراسان، حسین مهدوی اولیایی اظهار کرد: در پی محدودیت منابع آبی و گرمای تابستان و ضرورت تامین آب شرب روستاییان عزیز و به منظور رفع مشکل کمبود آب و بهره‌مندی از آب شرب، آبرسانی با تانکر خودرو سیار به بالغ بر ۳۴ روستای تحت پوشش و غیر تحت پوشش با استفاده از تانکر امور (دولتی) و همچنین تانکر اجاره‌ای (بخش خصوصی) انجام گرفته است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بردسکن افزود: با توجه به اینکه بعضی از روستاهای شهرستان از طریق مجتمع آبرسانی تامین آب می‌شود و نظر به بروز نقص فنی در الکتروپمپ و یا تابلو برق، امور آب و فاضلاب شهرستان بنا به وظیفه ذاتی و تامین آب شرب روستاییان عزیز، در بازه زمانی تعویض الکتروپمپ و حل مشکل تاسیسات، آبرسانی به روستاها را توسط تانکر سیار انجام داده است.

وی تصریح کرد: فرسودگی شدید شبکه آب شرب برخی از روستاها منجر به قطع آب می‌شود که در مواردی امور آب فاضلاب تا زمان رفع مشکل و اتفاق، نیاز آبی مردم را با استفاده از تانکر سیار تامین می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.