نساجی ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برابر نوبهار ازبکستان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

لیگ قهرمانان آسیا؛ شکست ۱۰ نفره نساجی با گل به خودی دقیقه ۹۷؛ شانس صعود کاهش یافت

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، نساجی مازندران در ورزشگاه مرکزی نمنگان به مصاف نوبهار ازبکستان رفت.

سلمان احمد با کمک‌های رمضان سعید و مجید الشمری از قطر قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که نساجی در ۲ بازی گذشته برابر مومبای سیتی هند به پیروزی رسید و مقابل الهلال شکست خورد و با ۳ امتیاز در رتبه سوم گروه D قرار گرفته است. نوبهار هم در اولین مسابقه دست به کار بزرگی زد و الهلال را در عربستان متوقف کرد و مومبای سیتی را شکست داد تا با ۴ امتیاز در رده دوم جدول بایستد.

با توجه برگزاری دیدار در ازبکستان، این نوبهار بود که در شروع بازی برتر از نساجی نشان داد و با یک فوتبال رو به جلو و هجومی‌تر به دنبال باز کردن دروازه رشید مظاهری بودند. در سوی دیگر نساجی هم با ارائه یک دفاع منطقی، ابتدا به دنبال گل نخوردن بود و سپس با استفاده از ضدحمله چشم به دروازه نوبهار داشت.

اولین موقعیت جدی مسابقه در دقیقه ۳۱ رقم خورد و ضربه ایستگاهی جمشید اسکندروف با واکنش دیدنی مظاهری راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقایقی پایانی نیمه اول برخلاف جریان بازی، این نساجی بود که به گل رسید. در دقیقه ۴۴ اشتباه بازیکنان نوبهار در میانه زمین سبب شد تا توپ به محمدرضا آزادی برسد و او در یک مصاف تک به تک دروازه اوتکیر یوسوپوف را باز کرد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر نساجی به پایان برسد.

نیمه دم را نوبهار برای جبران گل خورده پرفشارتر و هجومی‌تر آغاز کرد. اخراج صابر حردانی در دقیقه ۵۳ پس از بازبینی خطای این بازیکن توسط کم داور ویدئویی سبب شد کار نساجی تیم برای حفظ گل زده سخت شود.

پس از ۱۰ نفره شدن نساجی، فشار نوبهار بیشتر شد و در دقیقه ۶۹ شوت دیدنی اورنوف از پشت محوطه جریمه را مظاهری از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

فشار نوبهار در نهایت سرانجام در دقیقه ۷۴ نتیجه داد و ارونووف که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، با بهم ریختن دفاع نساجی و نفوذ در محوطه جریمه از پشت شش قدم با یک ضربه دقیق و دور از دسترس مظاهری گل مساوی نوبهار را وارد دروازه نساجی کرد.

در هفتمین دقیقه تلف شده نیمه دوم نیمه دوم نوبهار به گل دوم هم رسید و نفوذ ارونوف از سمت چپ در محوطه جریمه با سانتر عرضی و کوتاه این بازیکن همراه شد که مهرداد عبدی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

در نهایت نوبهار توانست با نتیجه ۲ بر یک نساجی شکست دهد و سه امتیاز خانگی را به دست بیاورد.

نوبهار با این برد ۷ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال به صورت موقت صدرنشین گروه D شد و نساجی هم با کسب دومین باخت متوالی سه امتیازی و در رده سوم باقی ماند.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت ۲۱:۳۰ الهلال به مصاف مومبای سیتی هند رفته است.الهلال با برد دوباره می‌تواند به صدر جدول برگردد.

ترکیب اولیه نوبهار نمنگان ازبکستان

اوتکیر یوسوپوف، عظیم احمدوف، میلوش میلوویچ، جمشید اسکندروف، ایگور گلبان، فیلیپ ایوانوویچ، ابراهیم یولداشف، جمشید بولتابائ، ابروبک اسماعیلوف، دونیر عبدومانوپوف و تیمورخوجا عبدوخالیکوف

سرمربی: بابایان سامول

ترکیب اولیه نساجی ایران

محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، وحید محمدزاده، صابر حردانی، سید محمداحسان حسینی، اسماعیل بابایی، محمود قائدرحمتی، فرشید اسماعیلی، سعید غلامعلی‌بیگی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی

سرمربی: سید مهدی رحمتی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.