کیفیت غذای دانشگاه‌ها همواره به عنوان یکی از دغدغه‌های دانشجویان مطرح بوده در حالیکه دانشجویان کشور باید به ارتقای علم بیندیشند، رئیس صندوق رفاه دانشجویان از رفع این مشکل و افزایش کیفیت غذای دانشجویی در سال جدید خبر داده است.

کیفیت امسال غذای دانشجویی؛ فقط یک درصد دانشگاهیان به کیفیت غذا اعتراض دارند

کیفیت غذای سلف دانشگاه‌ها همواره به عنوان یکی از دغدغه‌های دانشجویان مطرح بوده است، اگر شما زمانی دانشجو بوده باشید حتما غذای دانشگاه را به عنوان یکی از خاطرات زمان دانشجویی‌تان همیشه به یاد می‌آورید.

البته که دغدغه دانشجویان ما باید ارتقای علم و دانش باشد و نه اینگونه مسائل حاشیه ای؛ از این رو مسئولان نیز به دنبال بهبود کیفیت غذا و اینگونه مشکلات دانشجویان هستند تا دانشجویان کشورمان بتوانند به راحتی به درس و مطالعات خود بپردازند.

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره برنامه مسئولان برای افزایش کیفیت غذا، گفت: اگر از دانشجویان هم بپرسید، کیفیت غذای امسال نسبت به سال‌های قبل بهتر شده است و من در بازدیدهایی که از دانشگاه‌های مختلف داشتم، همه دانشجویان بدون استثنا این مساله را تائید می‌کنند.

وی افزود: امسال وضعیت غذاها خوب شده است و به امید خدا این روند ادامه‌دار خواهد بود. در چند دانشگاهی که به سلف دانشگاه رفتم و همین بازدید اخیر که به زابل رفته بودم در خود رستوران با دانشجویان در صف ایستادم و غذا خوردم، تا تفاوت نداشته باشد و از دانشجویان هم سوال پرسیدم و گفتند، غذا خوب است.

گنجی ادامه داد: بیشتر دانشجویان نگران این بودند که سال گذشته وضعیت غذا خوب نبوده، شاید امسال هم مانند سال گذشته باشد ولی امسال کیفیت غذاها خوب است.

تنها یک درصد از دانشگاهیان نسبت به کیفیت غذا اعتراض داشتند

گنجی ادامه داد: آمار اعتراض در دانشگاه‌ها بسیار کم بوده است به طوری که شاید یک درصد از دانشگاهیان معترض به غذا بوده‌اند، این آمار در بخش غذایی دانشگاه‌ها نشان می‌دهد، که مشکل خاصی در بخش غذا و امنیت غذایی وجود ندارد و غذای دانشگاه‌ها از نظر کالری، پروتئین و مواد غذایی مورد نیاز دانشجویان مناسب است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.