جانشین اسبق دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: ‌اگر رهبر حکیم انقلاب به ملت ما و محور مقاومت فرمودند، بروید قوی بشوید؛ حاصل این قدرت و اقتدار امنیتی است که ‌کسی جرأت تعدی و تجاوز به مرزهای ایران ندارد.

سردار ‌اباذری: کسی جرأت تعدی و تجاوز به مرزهای ایران ندارد

به گزارش قدس آنلاین، سردار حمید اباذری در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان دامغان که با حضور مسئولان و نخبگان بسیجی اقشار مختلف این شهرستان در محل سالن جلسات مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه دامغان برگزار شد، اظهار داشت: بی‌تردید بسیج عینی‌ترین و متعالی‌ترین تجلی و تحقق آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی است.

جانشین اسبق دانشگاه افسری امام حسین (ع) با بیان اینکه بسیج چکیده توان و بصیرت ملت بزرگ ایران است و هر جا در طول تاریخ انقلاب کار به مردم سپرده شد، از آن میدان سرافراز بیرون آمدیم، اضافه کرد: بسیج پیشران جامعه است و نخبگان بسیجی باید بار سنگین مسئولیت را همچون همیشه روی دوش خود احساس کنند تا بتوانیم شاهد پیشرفت‌ها و اقتدار بیش‌ازپیش میهن اسلامی در حوزه‌های مختلف باشیم.

سردار اباذری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رخدادهای منطقه و جنایات اخیر رژیم سفاک صهیونیستی گفت: تقریباً کسی نیست که ظلم بزرگ این روزها به مردم غزه را ببیند و اشک نریزد؛ اما همه جنایات این رژیم کودک کش و غاصب، شیرینی کم‌نظیرترین پیروزی مقاومت فلسطین طی ۷۵ سال اخیر در عملیات طوفان‌الاقصی را از ذهن ما خارج نمی‌کند، بسیاری از اقدامات مقاومت طی چند دهه اخیر قرین به پیروزی بود، اما اتفاق اخیر بی‌بدیل و به گفته رهبر معظم انقلاب شکستی غیرقابل‌ترمیم برای رژیم جعلی اسرائیل بود.

صهیونیست‌ها در جهان هیچ‌گاه تا این حد منفور نبوده‌اند

جانشین اسبق دانشگاه افسری امام حسین (ع) با بیان اینکه هر بمبی که صهیونیست‌ها روی سر مردم مظلوم غزه می‌ریزند در واقع بمبی به ریشه خودشان است، خاطرنشان کرد: در ۷۵ سال اخیر هیچ‌گاه صهیونیست‌ها در جهان تا این حد منفور نبوده‌اند؛ حتی خبیث‌ترین آدم‌ها هم نمی‌توانند نه شکست و نه جنایات آن‌ها را توجیه کنند و استدلالی برای نسل‌کشی و کشتن زن‌ها و بچه‌های فلسطینی بیاورد.

وی افزود: این رژیم کودک‌کش، قصه‌اش با یک دروغ بزرگ شروع شد، ژوزف گوبلز، وزیر تبلیغات دولت نازی هیتلر می‌گوید: "دروغ هرقدر بزرگ‌تر باشد، باور آن برای توده‌های مردم راحت‌تر است... دروغ را به حدی بزرگ بگویید که هیچ‌کس جرئت و فکر تکذیب آن را نکند؛" بزرگ‌ترین دروغ قرن بیستم "رژیم صهیونیستی" است، دروغی که در ذهن و دل مردم دنیا کاشتند؛ یک کشور جعلی از آسمان وسط سرزمین یک ملت می‌افتد.

قوانین کروات زده حاکم بر حقوق بشر جهان، قانون جنگل است

سردار اباذری تصریح کرد: امروز بهتر از هر زمان دیگری می‌توان دید که قوانین کروات زده حاکم بر حقوق بشر جهان، به‌واقع قانون جنگل است تا وقتی شرایط و تحولات در راستای مطامع شوم غربی‌هاست، قوانین حقوق بشری مهم و قابل اعتناست، اما وقتی روبروی آن‌ها قرار می‌گیرد دیگر خبری از حقوق اولیه انسان‌ها نیست؛ البته این قانون جنگل وقتی دچار خدشه شد که انقلاب ما با رهبری امام خمینی (ره) با آرمان استکبارستیزی زیر میز این بازی کثیف زد.

وی یادآور شد: در دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی با اشاره ابرقدرت‌ها، حکومت‌ها و دولت‌ها عوض می‌شدند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی و صدور پیام انقلاب ملت ایران، دنیا شاهد تحولات گوناگونی بوده است؛ بیش از ۴۰ سال انواع دشمنی‌ها با ملت و کشور ما دلیلش ایستادن در برابر مطامع این حیوان صفتان است؛ از نظر نظام سلطه ملت و انقلاب ما باید با این همه فشار از بین می‌رفت و اما قوی‌تر شد، با نگاهی گذرا به وضعیت انقلاب اسلامی در دهه ۶۰ و امروز درمی‌یابیم که اقتدار و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران هرگز قابل مقایسه با آن دوران نیست.

غاصبان صهیونیست بدانند، قدرت حزب‌الله امروز با ۱۷ سال پیش قابل قیاس نیست

جانشین اسبق دانشگاه افسری امام حسین (ع) اظهار داشت: فراموش نکنیم در جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ وقتی اسرائیل غاصب به حزب‌الله لبنان حمله کرد، فجایع زیادی به بار آوردند، اما حزب‌الله ۱۷ سال پیش ایستاد و مقاومت کرد و در نهایت صهیونیست‌ها با خفت مجبور به خروج شدند.

سردار اباذری با ذکر اینکه صهیونیست‌ها شیطانی‌ترین و ناجوانمردانه‌ترین نوع جنگ را با کشتن زن‌ها و بچه‌ها در پیش‌گرفته‌اند، گفت: انصار الله یمن که تصاویر تجمع رزمندگانش تن همه مستکبران را به لرزه درمی‌آورد؛ این‌ها تنها بخشی از توان محور مقاومت است که اگر دامنه جنگ گسترش یابد برای نابودی صهیونیست‌ها به میدان می‌آیند.

وی یادآور شد: متأسفانه امروز باوجود مستکبران و سلطه گران در دنیا احکام جنگل حاکم است؛ پس اگر رهبر حکیم انقلاب به ملت ما و محور مقاومت فرمودند، بروید قوی بشوید؛ حاصل این قدرت و اقتدار امنیتی است که کسی جرئت نمی‌کند به مرزهای ما تعدی کند.

جانشین اسبق دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: در ۱۰۰ سال گذشته دو بار کشور ما اشغال شد، نخست در جنگ جهانی اول و پیامد آن جان باختن ۹ میلیون ایرانی براثر قحطی بزرگ بود، دومین بار هم در جنگ جهانی دوم، رضا قلدر که برای ملت خودش قلدری می‌کرد کشور را طی ۲۴ ساعت تحویل اشغالگران داد و بیگانگان به خاک و ناموس ملت ما مسلط شدند؛ در جنگ تحمیلی هشت‌ساله نظام سلطه یک‌بار دیگر این مسئله را برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران امتحان کرد، اما با بصیرت و مقاومت ملت تحت رهبری یک فقیه شجاع، حکیم و خداجو، پوزه دشمنان به خاک مالیده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.