وزیر ارتباطات به نمایندگی از دولت در نشست با تعدادی از تجار و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ساکن عمان، پای حرف آنان نشست، با موانع و مشکلات‌شان آشنا شد و پیگیری این مطالبات را از وظایف دولت برشمرد.

نشست مشترک وزیر ارتباطات با تجار و فعالان حوزه ارتباطات ساکن عمان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، «عیسی زارع‌پور» در نخستین روز سفر به عمان با تعدادی از تجار و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ساکن این کشور نشستی برگزار کرد، پای صحبت آنان نشست و ضمن آشنایی از ظرفیت های آنها در جریان مشکلات و موانع کسب و کار آنان قرار گرفت.

زارع‌پور با بیان اینکه به عنوان نماینده دولت وظیفه دارد تا مشکلات و موانع موجود را پیگیری کند، از حاضران در جلسه خواست که به منظور رفع شدن سریع تر مشکلات، جلسه هم‌فکری با حضور سفیر ایران در عمان و ایرانیان ساکن در این کشور برگزار و روش های پیش رو در این زمینه احصا شود.

وی خاطرنشان‌کرد: به عنوان نماینده دولت با طرح موارد مطرح شده، برای حل موانع اقدام و موضوعات را پیگیری می‌کند.

برپایه این گزارش، زارع‌پور با دعوت وزیر ارتباطات و حمل و نقل عمان برای دو روز به مسقط سفر کرد و در ابتدای این سفر با «سعیدبن حمود المعولی» دیدار کرد. وی در این دیدار درباره پیگیری توافق نامه ای که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در اردیبهشت امسال در تهران میان دو کشور به امضا رسید، گفت‌وگو کرد.

وی همچنین از مراکزی همچون شرکت پست عمان، شرکت عمان تل و پارک دیتای این کشور بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.