جنبش حماس در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که اشغالگران در تهاجم زمینی روز گذشته به غزه، در کمین‌های مقاومت افتاده و بعد از کشته و زخمی شدن نیروهای خود مجبور به فرار و عقب‌نشینی شدند.

حماس: شکست سنگینی به اشغالگران در جنگ زمینی وارد کردیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، جنبش حماس فلسطین امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه در روز گذشته شکست خورد و تلفات مستقیمی به صفوف دشمن وارد گشته و شماری از نظامیان ارتش صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست در کمین‌های مقاومت افتاده و کشته و زخمی شدند

در بیانیه حماس آمده است که حمله زمینی اشغالگران به نوار غزه که در ۳ محور انجام شد با شکست دشمن همراه بود و تعدادی از نظامیان آن کشته و زخمی شدند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین افزود، رزمندگان مقاومت برای دفع این حمله دشمن اشغالگر از موشک‌های کورنت و راکت‌های «یاسین» استفاده کرده و نیروهای دشمن در کمینی که مقاومت فلسطین برای آنها آماده کرده بود گرفتار شدند.

حماس ادامه داد، انتظار می‌رود دشمن دوباره برای نفوذ به غزه تلاش کند. اشغالگران بعد از شکست روز گذشته برای خارج کردن کشته‌ها و مجروحان خود از بالگردها استفاده کردند.

«علی برکه» یکی از رهبران حماس نیز امروز در همین زمینه اعلام کرد که حمله زمینی رژیم اشغالگر به غزه در ۳ محور شکست خورد و صهیونیست‌ها با مقاومت محکم و منسجمی روبرو شدند و آزمایش آنها در جنگ زمینی با غزه ناکام ماند.

وی در گفت‌وگو با المیادین تاکید کرد اشغالگران در کمین‌هایی افتادند که رزمندگان مقاومت در همه محورها برای آنها آماده کرده بودند و ارتش دشمن بعد از کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای خود مجبور به عقب‌نشینی شد. دشمن شب گذشته متحمل خساراتی سنگین شد و برای انتقال کشته‌ها و زخمی‌های خود از بالگرد استفاده کرد.

قبل از پایان تجاوزات اشغالگران به غزه هیچ بحثی درباره اسرای اسرائیلی نمی‌کنیم

«اسامه حمدان» از دیگران رهبران حماس نیز به نوبه خود در این زمینه اعلام کرد که رژیم اشغالگر بعد از شکست سنگین در ۷ اکتبر از مقاومت در عملیات طوفان الاقصی امید به پیروزی در حمله به غزه داشت. آنچه که اکنون در غزه اتفاق می‌افتاد یک علامت سوال بزرگ برای همه کسانی که فکر می‌کردند می‌توان با صهیونیست‌ها سازش کرد، به وجود می‌آورد.

وی افزود، در نتیجه آمریکایی‌ها متوجه شدند با آغاز عملیات طوفان الاقصی همه تلاش‌های برای عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر شکست خورد. ما از همه کسانی که به نام مشروعیت فلسطین سلاح در دست دارند می‌خواهیم سلاح خود را به سمت دشمن اشغالگر نشانه بگیرند.

این رهبر حماس با تاکید بر اینکه قبل از پایان تجاوزات رژیم غاصب به غزه، هیچ بحثی درباره اسرای اسرائیلی انجام نمی‌شود گفت، ادعاهای آمریکایی‌های چیزی از میزان مداخلات آنها در جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه کم نمی‌کند. تا زمانی که دولت آمریکا از حمایت سیاسی-مالی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی دست نکشد، در هر قطره خونی که در فلسطین ریخته شده شریک و مسئول است.

رسانه‌های عبری نیز به نوبه خود اعلام کردند که «جیمز گلن» ژنرال و مشاور نظامی ارشد آمریکایی که این هفته وارد تل‌آویو شده و به اسرائیلی‌ها هشدار داده بود حمله زمینی به غزه انجام ندهند، به آمریکا برگشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.