۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 929526

مهاجم برزیلی تیم فوتبال مس رفسنجان با گلزنی مقابل پیکان یک گام تا کسب رکورد ۱۰۰ گل زده در لیگ برتر فاصله دارد.

«شیمبا»ی 40ساله یک گام تا ۱۰۰ تایی شدن

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پیکان و مس رفسنجان روز گذشته و در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی (پاس قوامین) تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مس رفسنجان به پایان رسید.

«لوسیانو پریرا» ملقب به «شیمبا»، مهاجم برزیلی و ۴۰ ساله تیم فوتبال مس رفسنجان تک گل این بازی را در دقیقه ۵۹ وارد دروازه پیکان کرد. شیمبای برزیلی سابقه طولانی در فوتبال ایران دارد و تاکنون در تیم‌های فولادخوزستان، سپاهان، گسترش فولاد تبریز، صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان بازی کرده است.

شیمبا که پیش از این رکورددار بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر فوتبال بود، با گلزنی در دیدار روز گذشته به آمار ۹۹ گل زده در این رقابت‌ها دست یافت و اگر در بازی‌های پیش رو بتواند یک گل دیگر به ثمر برساند نام خود را در کنار رضا عنایتی، محسن خلیلی، مهدی رجب زاده و آرش برهانی به عنوان بازیکنانی که بیش از ۱۰۰ گل زده در بازی‌های لیگ برتر به ثبت رسانده اند، خواهد دید.

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته نهم و در ورزشگاه شماره یک شهدای رفسنجان میزبان فولاد خوزستان است و باید دید شیمبا در مقابل تیم سابق خود موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.