تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس با توقف مقابل ملوان از کورس رقابت در صدر جدول لیگ برتر جا ماند.

توقف بد موقع پرسپولیس در انزلی؛ امضای گل‌محمدی پای صدرنشینی استقلال

به گزارش قدس آنلاین، در آخرین دیدار هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی میهمان ملوان بود که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه بیابد.

سرخپوشان در شرایطی در این بازی به میدان رفتند که با توجه به برتری استقلال مقابل آلومینیوم، برای پس گرفتن صدر جدول، محکوم به کسب امتیازات این مسابقه بودند.

از طرفی شاگردان مهدی تارتار هم که در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشتند و توانستند نتایج قابل قبولی بگیرند، برای تداوم شرایط خوب خود به‌دنبال حفظ امتیازات این دیدار در خانه بودند.قضاوت این مسابقه به عهده وحید کاظمی بود و محمدرضا منصوری، یعقوب سخندان او را در قضاوت این مسابقه یاری کردند. مهرداد خسروی هم داور چهارم این دیدار بود.

در شرایطی که قرار بود این مسابقه از ساعت ۱۶ آغاز شود، با تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای شروع شد. دلیل این امر تغییراتی در برنامه پخش مسابقه بود که با اعتراض مربیان دو تیم مواجه شد.در ۴۰ دقیقه اول این دیدار هیچ موقعیتی برای هیچ یک از دو تیم شکل نگرفت. اما در دقیقه چهلم سیستم آب‌رسانی زمین به یکباره فعال و این مساله موجب شد تا بازی چند دقیقه متوقف شود.

داور برای نیمه نخست ۶ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. این جدال در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت‌.

در ابتدای نیمه دوم یحیی گل محمدی، سرمربی سرخپوشان، میلاد سورگی و مهدی ترابی را به زمین فرستاد تا بلکه بتوانند گره از کار تیمش بگشایند.با این حال خط دفاع و دروازه‌بان ملوان اجازه خودنمایی به پرسپولیسی‌ها را ندادند.

در دقیقه ۶۳ روی حرکت انفرادی رضا جعفری و ضربه سر محمدرضا سلیمانی دروازه پرسپولیس تهدید شد.در دقیقه ۷۰ شوت خطرناک ابوذر صفرزاده راهی به دروازه پرسپولیس نبرد.

در دقیقه ۸۳ شوت زیبای هنانوف با واکنش زیباتر صداقت راهی کرنر شد.این جدال در نهایت ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پرسپولیس با یک امتیاز این بازی ۱۶ امتیازی شد و پشت سر استقلال و با ۲ امتیاز کمتر در رده دوم جدول ایستاد ملوان هم با ۱۲ امتیاز در رده هفتم قرا گرفت.

ترکیب ملوان:

افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، حسین صادقی(امین پورعلی '۸۰)، مهران احمدی (ابوذر صفرزاده '۶۵)، رضا جعفری ( مسعود زائرکاظمینی '۶۵)، سهیل فداکار (محمدرضا سلیمانی '۴۶).

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، حنانوف، علی نعمتی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، محمد عمری، شهاب زاهدی و سعید صادقیعلیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی (مهدی ترابی '۴۶)، سعید صادقی (امید عالیشاه '۶۵) ، دانیال اسماعیلی‌فر،محمد عمری (نبیل باهویی '۷۶) و شهاب زاهدی (میلاد سورگی '۴۶)

سرمربی: یحیی گل محمدی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.