۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 930700

کارت مربیگری مهدی هاشمی نسب برای نشستن روی نیمکت استقلال هنوز صادر نشده است.

هاشمی‌نسب باز هم روی سکوها!

به گزارش قدس آنلاین، مهدی هاشمی‌نسب طی دو هفته گذشته و در بازی های استقلال مقابل هوادار و آلومینیوم به‌خاطر نداشتن کارت مربیگری و نبودن اسمش در لیست اعضای تیم نتوانسته روی نیمکت بنشیند و از روی سکوهای ورزشگاه آزادی نظاره‌گر عملکرد استقلال بوده است.

هاشمی‌نسب چند هفته با اخذ مجوز شفاهی از سازمان لیگ با دادن تعهد توسط مدیر تیم استقلال روی نیمکت نشست اما در دو هفته گذشته چون هنوز مدارک او در سازمان لیگ تکمیل نشده، نتوانسته روی نیمکت بنشیند.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره وضعیت هاشمی‌نسب به بیان این موضوع که مدارک او در کمیته نقل و انتقالات کامل نیست، بسنده کرده اما ماجرای این مربی هم به نظر می‌رسد به مسئله سقف بودجه مربوط است.

مدیران استقلال با کاهش قرارداد برخی بازیکنان خود توانستند مجوز بازی گوستاوو بلانکو را بدست بیاورند اما برای ثبت قرارداد هاشمی‌نسب هنوز مشکل دارند و قادر به این کار نیستند.

مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا با رایزنی های نام هاشمی‌نسب را به لیست اعضای تیم اضافه کنند و با دریافت کارت مربیگری ، او بتواند مقابل شمس‌آذر قزوین روی نیمکت بنشیند. با این‌ حال تاکنون کارت هاشمی‌نسب صادر نشده و اگر تا قبل از بازی عصر پنجشنبه این اتفاق نیفتد، در قزوین شاهد سومین حضور این مربی استقلال روی سکوها هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.