سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: تراکتور از بهترین‌های لیگ است و نساجی بازی سختی را فردا پیش رو دارد.

رحمتی : فردا روز سختی در پیش داریم!

به گزارش قدس آنلاین، نشست خبری پیش از بازی، با برنامه‌ریزی هیات فوتبال آذربایجان شرقی و حضور سرمربی تراکتور، ظهر امروز برگزار شد.

اما با توجه به ساعت پرواز کاروان نساجی و طی هماهنگی‌های به عمل‌آمده با هیات فوتبال استان، صحبت‌های سرمربی نساجی پیش از بازی با تراکتور از طریق مدیر رسانه این باشگاه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.

سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران طی صحبت‌هایی پیش از بازی مقابل تراکتور، ضمن اعلام اینکه فردا بازی سختی با تیم خوب تراکتور در پیش داریم، اظهار کرد: همان‌طور که می‌دانید تیم تراکتور در فصل جاری از نظر در اختیار داشتن بازیکنان سرشناس و دارای سوابق ملی و همچنین بازیکنان خارجی، یکی از بهترین تیم‌های لیگ است.

وی با اشاره به کادر توانمند تیم فوتبال تراکتور افزود: تراکتور جزو تیم‌هایی بود که خیلی زود تمرینات پیش‌فصل خود را آغاز کرد و دوره بدنسازی خوبی را هم گذراند. به همین دلیل هر چه جلوتر می‌رویم کیفیت فوتبال تیم تراکتور را بهتر و بهتر می‌بینیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با عنوان اینکه تراکتور در دو بازی گذشته مستحق باخت نبود و می‌توانست تیم برنده باشد، تصریح کرد: چه در فصل قبل و چه فصل فعلی، تراکتور به‌دلیل حضور سرمربی جدید، فوتبال زیبا و تماشاگرپسندی را از خود نشان می‌دهد و طبق آنالیزی که همکاران ما نیز انجام دادند، تیم تراکتور با پرس‌های متناوب خود از بالا در طول زمان بازی، موقعیت‌های زیادی را خلق می‌کند.

رحمتی ادامه داد: تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ما می‌دانند فردا یک روز سختی را در پیش داریم ولی فارغ از هر نتیجه‌ای، امیدوارم فوتبال جذاب و جوانمردانه‌ای را فردا از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.