سرمربی تیم تراکتور گفت: امیدواریم فردا برابر تیم نفت مسجد سلیمان بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

سولدو: تصمیمات داوری در نتایج تراکتور تاثیر گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، زوانیمیر سولدو سرمربی تیم تراکتور در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: قبل از هر چیز در مورد دو بازی گذشته باید بگویم در دو بازی گذشته به خاطر اشتباهات فردی نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم، ضمن اینکه چند تصمیم بد داوری بر علیه تراکتور بود که در کلِ نتایج تیم تاثیر گذاشت اما تلاش کردیم و روی اشتباهات بازیکنان کار کردیم تا تکرار نشود. امیدوارم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: با تمام احترام به تیم نفت مسجد سلیمان، این تیم را به خوبی آنالیز کرده و می‌دانیم نفرات خوبی دارند و تیمی منسجم هستند اما به دلیل شرایط باشگاه و دو باخت اخیر تیم، کاملا برای این بازی انگیزه داریم. اما در مورد سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان نمی‌توانم حرفی بزنم زیرا همکارم است اما مصمم به کسب نتیجه خوب در این بازی هستیم.

سرمربی تیم تراکتور گفت: از روزهای اول کارم تاکید کردم که تراکتور کار زیاد و این تیم یک فصل سختی پیش رو دارد. اولا بازیکنان خوب و باکیفیت از این تیم جدا شده و بازیکنانی جدید در حد نفرات قبلی جذب نشدند و تیم از لحاظ بدنی هم مشکل داشته و خیلی روی آن کار نشده و شرایط تراکتور سخت شده است.

وی افزود: مشکل بزرگ‌تر این است که تیم ها باید ۴، ۵ روز باید بازی کنند، اما امیدوارم در بازی های آینده و مخصوصا بازی فردا تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.  

سولدو گفت: بازیکنان تیم خودشان می دانند که تیم از لحاظ بدنی آماده نیست اما در مسابقات فشرده نمی توان کاری کرد و امیدوارم در نیم فصل بتوانیم کار  کنیم و در مورد تقویت تیم هم در تلاش هستیم که چند بازیکن خوب به تیم اضافه کنیم.

سرمربی کروات تیم تراکتور گفت: دنبال بهانه نیستم. بعضی از بازیکنان چون آماده‌سازی صورت نگرفته است مصدوم می‌شوند اما در فوتبال همیشه مصدومیت وجود دارد و اتفاقات در فوتبال می‌افتد درست مثل همان حادثه‌ای که برای اخباری افتاد و تلاش می‌کنیم بازیکنان را حفظ و آنها را سالم نگه داریم، البته مصدومیت برخی از بازیکنان تیم بر طرف شده  اما اخباری همچنان مصدوم است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.