رئیس پلیس راه مازندران گفت: روزهای پایانی هفته باتوجه به افزایش حجم ترافیک شاهد اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال هستیم.

تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

به گزارش قدس آنلاین، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌ها و اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد عادی و روان خودروها در محورهای شمال هستیم.

وی افزود: معمولا عصر روزهای پنج‌شنبه انتظار داریم بر حجم ترافیک در جاده‌های شمال افزوده شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال تداوم دارد، گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد همه تریلرها کماکان از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: درصورت افزایش حجم ترافیک اعمال محدودیت یک‌طرفه را در محورهای هراز و کندوان خواهیم داشت ولی باتوجه به شرایطی که داریم به نظر نمی‌رسد کندوان و هراز یک‌طرفه شوند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه، از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود که اعمال این محدودیت براساس شرایط ترافیکی خواهد بود.

جهان‌تاب با تاکید بر توجه به هشدارهای پلیس، گفت: خط قرمز پلیس سرعت و سبقت غیرمجاز و ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز است که ضرورت دارد مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.