۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 931651

مهدی تاج با ورود به مسئله تداخل هفته دهم لیگ برتر و شروع اردوی تیم ملی این موضوع را برطرف خواهد کرد.

اعلام زمان سپاهان- پرسپولیس با نظر مهدی تاج!

به گزارش قدس آنلاین، چند روز پیش بود که درخواست امیر قلعه نویی برای شروع اردوی تیم ملی در روز ۲۰ آبان در رسانه ها منتشر شد؛ سرمربی تیم ملی که ایران را برای بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل هنگ کنگ و ازبکستان آماده می‌کند، امیدوار است در این اردو بتواند برنامه های خود را به درستی پیاده کند.

برگزاری اردوی تیم ملی از روز ۲۰ آبان اما مشکلاتی را در برگزاری  لیگ برتر از هفته دهم ایجاد می کند. طبق برنامه سازمان لیگ، چهار مسابقه هفته دهم باید در روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان برگزار شود و هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات در شرایط کنونی علاقه ای به تغییر در برنامه مسابقات لیگ برتر ندارد ، اما او در مصاحبه چند روز پیش خود نظر قلعه نویی را صائب دانست و اعلام کرد در جلسه ای این موضوع را برطرف می کند.

حالا مسئولان سازمان لیگ منتظر اعلام نظر نهایی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هستند. سازمان لیگ برای همکاری با تیم ملی می تواند بازی های روز شنبه ۲۰ آبان را به روز جمعه منتقل کند ، اما برای دو مسابقه نساجی مقابل ذوب آهن و سپاهان مقابل پرسپولیس در روز شنبه به مشکل می‌خورد.

باید دید در ساعات آینده چه تصمیمی درباره زمان بازی های هفته دهم و همچنین شروع اردوی تیم ملی اتخاذ می شود و در نهایت سازمان لیگ یا قلعه نویی کدامیک در این بحث کوتاه خواهند آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.