معاون پارلمانی رئیس جمهور از بازگشت بیش از ۵ هزار واحد تعطیل و نیمه فعال به چرخه تولید در دو سال اخیر خبر داد و گفت: واقعیت امر وضع ما روز به روز بهتر می‌شود.

بازگشت ۵ هزار واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  عضویت ایران در شانگهای و بریکس بیانگر بی‌اثر بودن تحریم‌ها بوده و اینکه وضع ما روز به روز بهتر می‌شود انکارناپذیر است.

وی با اشاره به برخی اقدامات دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف از جمله دغدغه مندی برای توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال عنوان کرد: بیش از ۵ هزار واحد تعطیل و نیمه فعال در دو سال اخیر به چرخه تولید بازگشت که بریا افراد زیادی شغل ایجاد شد.

حسینی با تاکید بر اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی در دولت گذشته به دلیل بی تدبیری در واگذاری‌ها تعطیل و یا نیمه فعال شدند، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت در دو سال اخیر دو سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد داشته‌اند که برای رفع کمبودها و شتاب بخشیدن به توسعه مصوبات خوبی اجرایی شده است.

وی با اشاره به افتتاح پتروشیمی گچساران در سفر رئیس جمهور به عنوان صنعت پیشران و تامین کننده خوراک برخی دیگر از پتروشیمی‌ها ادامه داد: همچنین در این سفر پروژه بزرگ سد چم شیر که نقش بسزایی در توسعه منطقه دارد، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

حسینی با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: در فلات مرکزی ناچاریم از دریای عمان و خلیج فارس آبرسانی کنیم اما این استان سرزمین زیبا و سرسبزی است و ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری است که باید به خوبی معرفی شوند.

وی همچنین به افتتاح جاده پاتاوه به دهدشت بعد از گذشت ۲۷ سال اشاره کرد و افزود: احداث این جاده به لحاط فنی و مهندسی کار سختی بود اما دولت همت کرد و این کارها را به ثمر رساند کارهای زیربنایی و مبنایی در حال انجام است و تلاش می‌کنیم بی‌رغبتی و کارهای عقب مانده گذشته را جبران کنیم.

 حسینی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور و هیات دولت شبانه‌روز در تلاش هستند تا به مردم خدمت کنند، خاطرنشان کرد: البته هنوز هم مشکلاتی در زمینه‌های مختلف از جمله معیشتی وجود دارد. 

معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: در سفر دوم رئیس جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های مهمی از جمله پتروپالایشگاه گچساران،  پالایشگاه دهدشت و طرح‌های سردخانه مصوب شده که با افتتاح سردخانه‌ها ۳۸ هزار تن محصولات باغی بدون شک شاهد افزایش درآمد باغداران خواهیم بود.

حسینی تاکید کرد: گسترش تعاملات با همسایه‌ها جزو سیاست‌های دولت است و در واقع باید گفت اینکه در شانگهای و بریکس عضو می‌شویم یعنی تحریم‌ها بی‌اثر است و وضع ما روز به روز می تواند بهتر باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.