معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از الحاق ۳۸۸ هکتار زمین به محدوده شهرها در راستای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

الحاق ۳۸۸ هکتار زمین به محدوده شهرهای جنوب کرمان

به گزارش قدس آنلاین، رضا آزادی امروز در حاشیه بازدید مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از اراضی الحاق شده عنوان کرد: در جنوب کرمان پس از بررسی طرح‌های توسعه شهری در مراجع استانی و ملی و همچنین در طرح بازنگری شهرها ۳۸۸ هکتار از اراضی ملی به محدوده شهرها الحاق شده است.

وی در تشریح الحاقات انجام شده به تفکیک شهرها اظهار داشت: در شهر جیرفت الحاق به محدوده شهر یک قطعه زمین به مساحت ۱۱.۶هکتار ،شهر درب بهشت ۱۱.۹ هکتار، شهر جبالبارز ۱.۳ هکتار، شهر عنبرآباد ۳۰ هکتار در طرح جامع بازنگری عنبرآباد به محدوده الحاق شده و ۴۵ هکتار در راستای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است .

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: در شهرمنوجان ۷۷ هکتار در طرح جامع بازنگری منوجان به محدوده آن الحاق شده و درشهر قلعه گنج نیز۱۱۰ هکتار همچنین در شهر رودبار جنوب ۵۵ هکتار در طرح جامع بازنگری شهر شهر کهنوج ۴۷ هکتار به محدوده الحاق و طرح مذکور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مورد تصویب قرار گرفته است.

وی با بیان اولویت داشتن حل مشکلات نهضت ملی مسکن در جنوب استان کرمان گفت: همچنین در راستای انجام وظایف قانونی راه و شهرسازی در قانون جهش تولید مسکن با توجه به کمبود زمین در محدوده شهرها زمین‌های فاقد معارض جهت الحاق به شهر پیشنهاد شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.