وزیر آموزش و پرورش گفت: پیام دانش‌آموزان شهید این است که خون حاج قاسم در خون شما دانش آموزان به جوش است و اگر آرشام و محمدرضا را شهید کردند امروز هزاران دانش‌آموز راه این شهیدان را ادامه می‌دهند.

وزیر آموزش و پرورش: دانش‌آموز ایرانی وطن‌دوست است/ هزاران دانش‌آموز راه شهدا را ادامه می‌دهند

به گزارش قدس آنلاین،  رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در اجتماع ۱۲ هزارنفری دانش‌آموزان شیرازی با بیان اینکه پیام شهدای دانش آموز این است که ما نسلی تربیت می‌کنیم که مقابل شیطان باشد، اظهارداشت: خواه شیطان بزرگ و خواه شیطانچه‌های کوچک منطقه، امروز از اینجا نوری به دل بچه‌های مظلوم غزه تابیده می‌شود می‌بینند که دانش آموزان این کشور آماده شده‌اند تا دستشان را به دست امام زمان بدهند.

وی گفت: پیام دانش‌آموزان شهید این است که خون حاج قاسم در خون شما دانش آموزان به جوش است و اگر آرشام و محمدرضا را شهید کردند امروز هزاران دانش‌آموز راه این شهیدان را ادامه می‌دهند.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: دولت اسلامی در تراز مورد انتظار امام به دست شما نوجوانان تشکیل می‌شود، انقلاب اسلامی نسلی را پرورده که نه تنها ظالم نیست بلکه مظلوم هم نیست و یار مظلومان است.

صحرایی بیان کرد: دست مریزاد که شما دانش آموزان پرچم افتخار را در دست دارید، این همان کاری است که شهدا و ایثارگران را شاد کرد و نشان می‌دهد پیام آن‌ها به شما رسیده است، شیراز به تنهایی می‌تواند برای تمام دنیا پیام داشته باشد که عزت و عظمت ایران پیام دانش آموزان شیراز است، باید شکر کنیم که پیام شهید فهمیده‌ها در یکایک مدرسه‌های کشور ترویج یافت و شکوفا می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: این راه افتخار آمیز شما قابل قیاس با هیچ انقلابی در هیچ جای دنیا نیست، پیام شما یک حرف ساده دارد که ما به قله نزدیک شده ایم و دل و جان ما پر از امید است و همه دانش آموزان نماد امیدند، امروز استکبار یک توطئه جهانی به راه انداخته و به دنبال ترویج ناامیدی است و شما این توطئه را خنثی کردید. دانش‌آموز ایرانی جهانی اندیش و وطن دوست است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.